לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

תודעה כוזבת, סוכריית בוקר, מזבלה, סינמה סקופ – אני לא יכול בלי זה (בלוג דיי פוסט)


בלוג דיי היא יוזמה נפלאה של ניר אופיר, שמטרתה לחשוף את העולם לבלוגים חדשים (ובלוגרים חדשים) לרווחת הבלוגספירה כולה. (תקציר הפרקים הקודמים: 2007, 2006, 2005).

אז גם הפעם אני אמליץ על חמישה בלוגים שאני נהנה לקרוא אותם בשנה האחרונה. הסדר חסר חשיבות, כמובן. וכרגיל אני מתנצל בפני כל עשרות הבלוגים המצוינים שאני קורא על בסיס קבוע ולא נכללו (עדיין) ברשימה:

 

ב"תודעה כוזבת" כותב שחר על "הבועה העכורה של ההי-טק", אחרי "תקופה ארוכה מדי בבועה האקדמית", מה"בועה הפרברית" שבה הוא חי, כ"מילאומניק של הבועה השינקינאית".

בקיצור, כפי שאפשר לראות בתמונה, שחר מפריח בועות-בועות שמתעסקות בתרבות, טכנולוגיה, האקדמיה ועוד. זה תמיד מעניין, תמיד פותח את הראש ותמיד מהנה לקרוא.

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: Sickr – Broadcast Your Aches

 

בלוג שנולד במטרה לפתוח את הבוקר עם שיר טוב, ותוך כדי כך להרחיב אופקים מוסיקליים (וגם כדי שיהיה מה לשמוע עם הקפה והסיגריה של הבוקר...)". כל המוסיף על זה רק גורע...

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: איזה wifi ואיזה נעליים (סיכום הפסטיבל)

 

 

את כותב הבלוג "לא יכול בלי זה" לא צריך להציג.

אבל מי שחושב שהוא מכיר את עידן אלתרמן – מהטלוויזיה, מהבמה או מ"לולה" – כדאי לו מאוד להציץ בבלוג שלו, שם מתגלים המון צדדים נוספים ומקסימים של האיש המוכשר הזה.

"מוזיקה, קולנוע, קומדיה, אבהות ומה שביניהם" מספר עידן על הבלוג שלו, וכל אלה ועוד מככבים שם. ההנאה מובטחת.

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: אבא, זה ג'ון או פול ששר את זה? (דרורית דיווחה שהרשימה הוסרה)
                                         רשימת מקרטני: עשרה שירים שהוא לא יבצע בהופעה (וחבל)

 

 

גם יאיר רוה הוא סוג של סלב.

אני עוקב אחרי "סינמסקופ", מדור הקולנוע של יאיר, עוד מ"זמן תל-אביב". אחר-כך הוא עבר ל"העיר", וגם כתב ב"עכבר", ואני אחריו. אחרי הכל, עד שאתה מתכוונן למבקר שקולע לטעמך אתה לא עוזב אותו.

מינואר 2006 יאיר כותב בבלוג משלו, וכיאה לבמה שכזו הוא כותב הרבה, על המון נושאים ובהנאה מרובה (של הכותב והקורא כאחד). הוא כותב על בתי הקולנוע הישראליים ויחסם למבקרים בהם ולמבקרים אותם, על טעויות תרגום, על סרטים חדשים ואפילו על סרטים משעשעים שרצים באינטרנט.

לכל מי שאוהב קולנוע, וכל מי שאוהב כתיבה על קולנוע, בלוג חובה.

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: אובמה בא, אובמה הלך

 

 

בעוונותיי אני פרסומאי וונאבי. יש לי חיבה עזה לענף הפרסום, במיוחד לצדדים הקריאטיביים שלו. ויש לי חיבה עזה יותר לאנשים קריאטיביים.

גיא דיין ודורי בן ישראל, "שני אנשי קריאייטיב עם טונות של ריספקט בקהילת הפרסום הצ'כי" כותבים בלוג על קריא ייטיב, אינטראקטיב, פרסום כחול לבן ומהעולם, שיווק גרילה, שיווק ויראלי וכל מה שמסביב.

ב"מזבלה" תמיד שמח. התעדכנות יומית שם ואתם ישר מרגישים בברנז'ה.

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: אמת בפרסום

נכתב על ידי , 31/8/2008 14:42   בקטגוריות ארס-בלוגטי, בועה2.0, פרוייקטים, אינטרנט, אקטואליה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)