לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

ספרות זולה, המבורגר יקר והשיטה המטרית


רויטל כתבה לא מזמן על עשרת הנאומים הגדולים בסרטים, והזכירה לי שכבר מזמן רציתי לכתוב על הנאום הגדול ביותר בסרטים בעיניי, נאום שאני מוצא את עצמי מצטט שוב ושוב ושוב, בעיקר בגלל מצבי המשפחתי (והמבין יבין).

בעקבות הקריאות בזמן האחרון להגביל את גידול הבקר למאכל וצריכת הבקר בכלל, הריני הביא לפניכם את הטקסט הנפלא, מתוך התסריט ל"ספרות זולה", ששם קוונטין טרנטינו בפיו של ג'ולס וינפילד (סמואל ל. ג'קסון הנפלא) ובו הוא נותן את החמישה סנט שלו על המבורגרים, בשר וצמחונות:

ג'ולס: ...נראה שאני ווינסנט תפסנו אתכם באמצע ארוחת הבוקר. 'צטער על זה. מה 'תם אוכלים?

ברט: המבורגרים.

ג'ולס: המבורגרים. אבן הפינה של כל ארוחת בוקר מזינה. איזה סוג של המבורגרים?

ברט: צ'יזבורגרים.

ג'ולס: לא, אני מתכוון מאיפה הבאתם 'תם? מקדונלדס, וונדי'ס, ג'ק-אין-דה-בוקס, איפה?

ברט: ביג קהונה בורגר.

ג'ולס: ביג קהונה בורגר. זה מאורת ההמבורגרים מהוואי. שמעתי שיש להם המבורגרים טעימים למדי. אני לא ניסיתי אותם עוד בעצמי, איך הם?

ברט: הם טובים.

ג'ולס: איכפת לך אם אטעם אחד משלך?

ברט: לא

ג'ולס: זה שלך, לא?

ברט: כן

(ג'ולס לוקח את ההמבורגר ונוגס בו)

ג'ולס: המממממ... זה המבורגר טעים. וינס, ניסית פעם ביג קהונה בורגר?

וינסנט: לא.

ג'ולס: רוצה ביס?  הם ממש טובים.

וינסנט: אני לא רעב.

ג'ולס: טוב, אם אתה אוהב המבורגרים אתה חייב לנסות מתישהו. אני, אני בדרך-כלל לא יכול לאכול אותם כי החברה שלי צמחונית. מה שפחות או יותר הופך אותי לצמחוני, אבל אני בהחלט אוהב את הטעם של המבורגר טוב.

(פונה לברט)

ג'ולס: אתה יודע איך קוראים ל"Quarter Punder" עם גבינה בצרפת?

ברט: לא

ג'ולס: תספר להם, וינסנט.

וינסנט: רויאל עם גבינה.

ג'ולס: רויאל עם גבינה. אתה יודע למה קוראים לזה ככה?

ברט: בגלל השיטה המטרית?

ג'ולס: תראה את המוח הגדול בראש של ברט. אתה בן-זונה חכם, זה בטוח. השיטה המטרית.

נכתב על ידי , 8/9/2008 14:51   בקטגוריות המלצה - קולנוע, דברים בשם אומרם, רק על עצמי לספר ידעתי, אינטרנט, אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)