לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its hard to live


What would you say if I'll tell you that I don't care

Avatarכינוי:  יובל D:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

XD


 

HAHAHAHA,,   XD

 

נכתב על ידי יובל D: , 17/9/2008 20:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת ליי D:


יומולדת D:

3>

 



 

היה ממש ממש כייף בבצפר,
שמו לי שלט על הלוקר, והיה נורא כייף (:

ביום שבת אני מארגנת משהו,, יהיה כייף ^ ^

 

איזה מגניב זה הבלון ליד השם? XD
אני רשמית בת 14 !!



Yuval-14-years-old :P

נכתב על ידי יובל D: , 15/9/2008 19:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נחשו מה אני?! פוסט D:


התחלנו ללמוד

כבר יש שיעורים,, אבל לא נורא

הכל הלך סבבה,, הכתה בסדר.

יותר טובה משנה שעברה

 

עוד 8 ימים

נראלי אני ממש גרועה בחישובים,, אז זה בערך כזה

איזה כיף שתיכף יש לי יומולדת הא?

אני אשתדל לא לחפור יותר מדי

 

ממש מתחשק לי פוסט ארוך כזה,

שכולם יראו כמה אני 'מעניינת'. אהא

אבל אין לי על מה לכתוב.

אני ינסה לעשות פוסטים יותר מעניינים.

בקרוב. אני מקווה.

יש לי תיקייה מלאה בדברים כאלה מגניבים לרשימות ולפוסטים..

ואני בקושי משתמשת בחצי ממה שיש בה

אני כלכך עצלנית

אולי אני יעלה מתישהו פוסט עם כמה דברים מגניבים

נראה כבר.

אהמאהמעצלניתאהמאהמ. כנראה שלא.

האהא הפוסט מלא בקטעים קצרים שאין בינהם שום קשר

לפחות יש מה לקרוא

שיר יפה

 

 

 

i'm optimistic and you're not

i'm optimistic and you SUCK

  haha

 

YuVaL

 

 

 

 

<< עריכה D: >>

 

חוץ מעובדה שהוא מהמם, וסקסי ,,

הסרט חמוד וגם השיר

נכתב על ידי יובל D: , 7/9/2008 14:47  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,176
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובל D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובל D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)