לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מההתחלה...



Avatarכינוי:  שקט.

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

כנראה שהפוסט הזה לא יזרק לטיוטה


היה לי סיוט היום.

הזכיר לי את התקופה שהיתה לפני הרבה שנים.

איזה פחד.

 

אני יודעת שעכשיו זה לא רלוונטי, אבל מעניין מה יהיה איתי.

ובסוגריים - כ"כ קשה לי לכתוב פוסט, לכתוב שורות שבאמת מביעות מה שאני מרגישה, כל הפוסטים שלי הולכים לטיוטה, אני מקווה שזה לא.

 

מעניין אם אפשר לראות על הילד אם עובר עליו משהו בבית.

כשילד מתחיל להתעצבן ולבכות על דברים קטנים פתאום, מבינים שאולי עובר עליו משהו. אבל אני לא ממש הייתי כזאת כילדה, הייתי בוכה כל בוקר שאני רוצה לחם בלי כלום חחח, אבל בד"כ הייתי שקטה, הייתי עם החבר הכי טוב שלי ועוד חברה שלנו, הייתי שקטה, אבל הייתי משחקת וזה. לא נראה לי שאפשר לראות, אולי דרך הציורים שלי, אני זוכרת שבתור ילדה לא הייתי מציירת כפות ידיים לכל האנשים במשפחה חוץ מאבא, כאילו הידיים בכיסים, אני זוכרת ששמו לב לזה.

 

אני זוכרת שלפעמים כשהייתי קטנה כעסתי על אמא שלי - למה התחתנת איתו וגרמת לי לסבול.

ועכשיו אני ממש לא כועסת.

אני דיי מפחדת.

זה מטומטם, אבל אני לא חושבת שיש לי הגנה מזה, להפך.

אני זוכרת שהחבר הראשון סיפר לי שכשהוא מתעצבן הוא רואה הכל כאילו דרך צינור כזה, זה היה כשהוא כיוון נשק למפקדת. הוא גם אמר לי שאין לו בעיה להרביץ לבחורה, אבל לא לי.

וחשבתי שגם אם הוא יתן לי סטירה פעם אחת אני אשאר איתו. אבל רק פעם אחת.

 

קשה להגיד אבל אני לא בנאדם שתופס מעצמו יותר מידיי. ואני בנאדם שמסוגל לעשות הרבה בשביל מישהו שאני אוהבת, ואין לי בעיה לסבול קצת בשביל להיות שמחה במה שאני ארצה. ומישהי שתופסת מעצמה, לא אוהבת יותר מידיי, ולא מוכנה לסבול, אין מצב שתיהיה עם מישהו כזה.

 

אני מסתכלת על האבות שבגן, רובם מאוד שונים מאבא שלי, אומנם יש לו תואר ועבודה מאוד טובה, אבל הוא לא נראה כמוהם, הוא לא אלגנטי. גם אם הוא יתלבש יפה, והוא מתלבש יפה, לפי מה שאני זוכרת לפני יותר מ10 שנים.

 

השבוע שאלו אותי 3 אנשים לגבי אבא שלי, בשאלות של כמה אחים יש לך וכאלה. ואני לא מספרת יותר מידיי, אני רק אומרת שהוא בנאדם לא טוב, וחרא, ולא מדברת על זה. אני לא מסוגלת להגיד "אבא אלים" אני לא רוצה שיחשבו שאני מסכנה כזאת, אבא אלים זה ילדה מושפלת. גם אנשים לא מבינים מזה אלימות, גם כאן בבלוג קשה לי לדבר על זה בחופשיות, שכביכול כאן זה המקום שלי.

 

ואני באמת לא חושבת שצריך לרחם עליי, הרי בסופו של דבר, גדלתי, ואני עושה את מה שצריך לעשות, פסיכומטרי סבבה, עבודה סבבה, חברות חברים.

ויש אבות יותר גרועים.

 

אני חושבת שהכי יפה זה חבר או בעל שלא יגרום לך להיפגע, לא כי את שומרת על עצמך לא להיפגע, אלא כי הוא שומר שלא תיפגעי. וזה קיים.

וזה לא שאני רוצה לחוות את מה שאמא שלי חוותה, ואני יודעת שיהיה בסדר בסופו של דבר, אני סתם מזיינת ת'שכל עכשיו.

לפעמים אני מרגישה שעדיף שאני לא אדבר, במיוחד לא על דברים עמוקים ואמיתיים,שכולם חושבים שעדיף להנות כמה שיותר מהחיים, ולא להתעסק במה שהיה בעבר וכאלה, אז הרבה פעמים כשאני כותבת על דברים אישיים יותר אני מוסיפה "זה טיפשי" "זה מטומטם", ואני יודעת שזה לא. פשוט אני מרגישה את זה, הרגשה כללית של אנשים, שאין כוח להיכנס לכל החרא, ועדיף להדחיק אותו, או פשוט לא לדבר עליו, וזה הגיוני.

 

גם... כאן אני לא מדברת על דברים טובים שיש לי בחיים. מעניין למה.

אתמול קמתי בעע וישנתי מזה שמחה.

אוף אני לא רוצה את הפוסט דכאון הזה, הוא מאויים להיזרק לטיוטה.

האמת שאני נורא שמחה ביום יום, אני צוחקת המון המון, ויש לי ברק בעיניים, חוץ מאתמול שבכיתי 4 שעות, אבל זה קורה לי לפעמים, ולא צריך לשים לב לזה.

חחח איזה כייף שהיום שבת, סוף סוף קצת לנוח מהשבוע המטורף שהיה לי.

אולי היום אצא לאנשהו עם חברה, אבל נמאס לי מבתי קפה, למרות שממש נחמד שם. בא לשכב על הדשא להסתכל על העננים ולשתוק. איזה כייף זה. אני עושה את זה בעבודה, רק שמעליי יש גגון ואני לא רואה את העננים.

אה ויש לי מטרה, עוד חודש 49.

 

שבוע טוב באמת! שיהיה.

נכתב על ידי שקט. , 31/5/2008 08:24  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מכור לאשליות ב-6/5/2009 20:41
 



מעגלים


הימים שלי בזמן האחרון קצת עמוסים.

אני מחוץ לבית כל יום מ7:15 עד 17:45.

10 וחצי שעות בערך.

ואני עובדת 9 וחצי שעות, אבל אני נשארת שם עוד טיפה לסדר קצת וזה.

מחר הייתי אמורה לעבוד מ7 וחצי בבוקר עד 1 בלילה. ב2 מקומות. בלי כמעט מנוחה, אולי של חצי שעה בין לבין. אבל אני בטלתי את זה.

היום עובדת אחרת, מזה חמודה, אמרה לי שהיא בגילי עבדה בשתי עבודות. ואני מרגישה נורא מבוזבזת שאני לא עובדת בשתי עבודות כל יום, או כמה פעמים בשבוע לפחות. אבל אני חוזרת גמורה הביתה, אז עדיף שלא.

 

מה שכן, תמיד יש לי סידורים אחרי העבודה או סתם דברים שאני חייבת לעשות מחוץ לבית (לתקן פלא למשל), אז יוצא שאני בבית ממש מעט.

 

יש ציונים בפסיכו' באנטרנט, אני לא רוצה לבדוק. אני מחכה שיגיע בדואר וגם לא אכפת לי אם לא.

 

אוף כל פעם שאני חוזרת הביתה, אני עוברת ליד פלאפל ושווארמה, ומזה בא לי איזו מנה טובה כזאת של שווארמה. אבל אין לי כסף.

הפלפון עלה לי 300 שקל! כפול ויותר מבחודשים רגילים. אני מזה עצובה על זה. בעעע

 

אגב, אני כ"כ מבולבלת, אבל כנראה שפשוט צריך להנות מהרגע ולא לחשוב על מה יהיה וכאלו, אז בסדר.

זה לא כייף להיות עובדת חדשה.

יש דברים שאני מאוכזבת מעצמי ויש דברים שאני גאה בעצמי.

למה אני תמיד מרגישה שאנחנו מסתובבים במעגלים?

כאילו החיים חוזרים על עצמם, לפעמים בווריאציות שונות. אבל יש כ"כ הרבה מכנות משותפים לדברים בעבר ובהווה. טוב לא משנה. אני חייבת להוכיח לעצמי יותר.

 

 

עריכה-

טיפשה טיפשה טיפשה! 580 בפסיכו?! טיפשה!

טיפשה טיפשה. יכלת הרבה יותר.

נמאס לי מהכל.

הכל נהרס לי.

כמה אפס אדם יכול להיות אה?

580.

בושה למי שלמדה כ"כ הרבה. טיפשה.

נכתב על ידי שקט. , 20/5/2008 18:32  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטלי . ב-30/5/2008 22:43
 



אתה...כולם בעצם


כואב לי הראש.

אני לא מבינה את האנשים שאומרים שהעולם הזה הוא מקום טוב לחיות בו.

אולי העולם טוב, האנשים לא. סתם הורסים אותו. תכלס בני האדם הורסים את העולם היפה והטוב הזה, מביאים בו רק רוע והרס.

 

בכל מקרה, אני עדיין חולה אבל קצת פחות. מחר אני אלך לעבודה. אני כ"כ לא רוצה. האמת אני לא רוצה לראות אף אחד ולא לדבר עם אף אחד. אני לא מאמינה שקשה לי בגלל מישהו אחר ולא בגלל האקס המיתולגי שכבר לא מיתולוגי. אולי גם קצת בגללו, אני מאמינה שיש לו חלק.

 

לכולם יש דעה, על המצב, עליי, אני (!) מבקשת את הדעה, ואני מבולבלת. אז זהו, שמעתי הכל. עזבו אותי כבר.

אני לא בת 50. אני בת 20. זכותי להיות מבולבלת, זכותי לטעות, זכותי לבכות, וזכותי לבדוק דברים. אני לא בובה של אף אחד, וזה נכון שאני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי, וזה נכון שאני מסוגלת ליותר, וזה נכון שלא יצא ממני כלום כשאני ככה (כן תיכף אני אספר לכם על ה405 בפסיכומטרי, מחר כנראה תוצאות, או ביום שלישי) הכל נכון. אבל תעזבו אותי בשקט. בא לי לשתוק.

 

גברים. אני לא מבינה אתכם. אני לא מאמינה לכם, ואני לא סומכת עליכם.

בעקרון אני אדם שובניסטי מאוד. אני תמיד חושבת שעדיף רופא מאשר רופאה, ואני תמיד אסמוך על ידיד יותר מעל חברה, ואני תמיד בעד גברים. ואני תמיד רציתי להיות *רציתי לכתוב כאן שפוטה..אבל לא בדיוק..."אישה שמפנקת מאוד?" את הגבר שאני אוהבת.

אבל עזבו אותי. אני לא מאמינה לכם שאתם אוהבים אותי כי אתם לא.

אני לא מאמינה שאתם רוצים אותי, אלא אני סתם אתגר בשבילכם, כי אני לא מאוהבת בכם, כי אני תמיד רוצה את מי שלא רוצה אותי, או את מי שהקשר איתו הוא יהיה חרא קשר, או בלתי אפשרי.

קיצר, הכל שטויות. אין כלום טוב.

 

ותודה לך שאתה לא שולח הודעה.

עלק אהבה הכי חשובה, יש לך מושג איך התרגשתי כשרק ראיתי את השם שלך?!

ומי שיודע על הסיפור הזה אל תחשפו פרטים. תודה.

מימלא זה לא יעבוד.

 

איזה עולם מגעיל.

אני לא מאמינה שהאקס לא מעניין אותי בכלל.

איך מישהו שאני כמעט לא מכירה גורם לי לאותן התרגשויות שמישהו שהייתי איתו המון זמן רק גרם לי.

אבל...זה מת.

 

 

כ"כ רציתי לכבות את הפלא. אבל אבל אבל אני סתם פארשית, רק כי ראיתי שאתה כאן, אני מפחדת שתתקשר ואני לא אענה.

דיי דיי כבר להיות תמימה. כבר 10 אנשים אמרו לי את זה אתמול. וזה לא חמוד, זה לא.

סתם יכולים לנצל אותי. כי אני תמימה וטיפשית.

 

הכל בגלל אבא שלי.

אף גבר לא יוכל לאהוב אותי כמו שהוא היה אמור לאהוב אותי.

האהבה שאני מחפשת אצל גבר זר לא קיימת. אין דבר כזה. זאת אהבה שקיימת רק אצל אבא (נורמלי).

אף גבר לא יהיה שם תמיד בשבילי (זה סתם משפט ריקני, אולי תפסיקו לומר אותו כבר, אולי תפסיקו לדבר בכלל?! שקרנים). ואף אחד לא יאהב אותי בכל מצב.

אין לכם מילה.

אתם לא מרשימים אותי יותר.

 

הוא שלח הוא שלח. הוא שלח הוא שלח!

חיוךךךךךךךךךךךךךךךךךךך. יו יו יו.

מה לעשות? מה לעשות? מה לעשות?

לא לא לא. אני לא רוצה לדבר איתו. ופאק החיוך לא יורד.

אוף אני אוהבת אותו.

 

דייייי. אני נוראית. אני לא יודעת מה לעשות.

שקט. אל תציעו.

נכתב על ידי שקט. , 17/5/2008 15:37  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קודאק ב-20/5/2008 00:45
 



השינוי הזה, הצבע שחזר, הוא בזכותך


כתבתי פוסט מאוד ארוך אתמול אבל בקלות אפשר לזהות אותי ממנו. כתבתי שם יותר מידיי פרטים.

 

אז בקצרה...

רציתי לומר לך תודה. אתה יותר מהרבה. הייתי מאושרת בכמה ימים האלו. עזרת לי, הכרתי בנאדם כמעט מושלם (אם הדבר הזה שגרם לי לקטוע את ההמשך היה נעלם היית מושלם).

ראיתי שאני מסוגלת להרגיש אושר, פרפרים בבטן, ושיראו לי את הברק בעיניים.

גרמת לי להרגיש מיוחדת, ולא הבנתי למה בנאדם כמוך רוצה מישהי כמוני. אתה הרבה יותר ממני, עברת יותר ממני, ואתה במקום אחר ממני, גבוה יותר, אני קצת עדיין ילדה כזאת.

אתה נדיר.

 

ויש לי עוד כ"כ הרבה אנשים להגיד להם תודה.

לידיד שלי שבתקופה הזאת נראה לי שצחקתי רק בגללו חחח...אני בטוחה שהייתי כ"כ עצובה אם לא הייתי מדברת איתו.

ולעוד ידיד שתמיד תמך בי והקשיב.

שניהם הקשיבו לזיוני שכל שלי בעצם.

 

ולחברה טובה שלי שהתקשרה למרות שלא התקשרתי אליה בזמן הזה, ורצתה לצאת איתי הרבה, למרות שסרבתי כל הזמן.

ולחברה טובה אחרת שהכרתי כאן, שהיא תמיד הקשיבה לי ועודדה אותי, והשיחות איתה היו לי נורא חשובות.

 

ולעוד הרבה חברות מכאן שהשיחות איתן עזרו לי.

ולעוד ידידים מהבית ספר, וחברות אחרות שלי.

 

האמת ש3 שבועות האלו שעברו מהפרידה, חוץ מהיומיים הראשונים, הייתי מאוד מאוד שמחה.

הפוסט הקודם נכתב ברובו בגלל מישהו אחר, לא האקס.

 

בכל מקרה, החלטתי להפסיק קצת עם השחור שהיה איתי בחודש הזה, היו דברים טובים בזמן הזה וחבל שאני לא מצליחה לראות אותם.

הבלוג עדיין לא ורוד (והוא גם לא יהיה, כי החיים לא ורודים, אבל היי לעולם אל תגיד לעולם אבל בכל זאת...) אבל הוא גם לא שחור מידי.

ראיתי אתמול את הסרט הסוד והוא הכניס לי קצת שכל. אחרי הרבה זמן שלא ראיתי אותו.

 

האמת היא שאני חולה, וכבר יומיים אני לא בעבודה, ואני מאוד (!!!!) מבואסת מזה.  אבל אין מה לעשות.

 

צריך לומר תודה על מה שיש ולשתוק!

נכתב על ידי שקט. , 16/5/2008 08:12  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוד כותבת אחת. ב-17/5/2008 20:15
 



לדף הבא
דפים:  

24,885
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)