לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ גלגול (:



כינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012


ואוו כ'כ הרבה השתנה מאז שהייתי פה , אנלא מאמינה שאני בכלל כותבת פה בטח אם יצא למישהו לקרוא פה או משהו הוא יגיד איזה ילדה סתומה או משהו כזה אבל את האמת נמאס לי מדעות של אנשים , נמאס לי להיות הבן אדם שנהייתי אני שונאת את מי שנהייתי את מה שעשיתי לעצמי הלוואי וזה היה פשוט לחזור למי שהייתי הלוואי ולא הייתי הורסת לעצמי הכל מרחיקה ממני את כולם .. אני כ'כ מתגעגעת לבן אדם שהייתי פעם לאנשים שהיו איתי אבל פשוט הרסתי הכל .. ואני באמת מנסה כן לחזור לעצמי אבל זה לא פשוט שהכל שונה שכולם השתנו שהדעות שלי לגבי אנשים השתנו . אני אולי מנסה יותר מידי אולי אני צריכה להרפות אני לא יודעת .. אבל משהו בתוכי אומר לי לא לוותר או אולי בעצם כן לוותר אבל אני ניראלי מנסה להדחיק את זה כי אני לא רוצה לוותר על האנשים האלה .. 

בסהכ אני נהנית בתקופה החדשה למרות שהכל השתנה וכולם השתנו .. 

מי היה מאמין שאני אחזור לפה ?אבל זה די עוזר למרות שאי אפשר באמת לפרוק פה ...

אני יודעת שאני לא מתכוונת לוותר ואני אחזור להיות הילדה השמחה  (: 

נכתב על ידי , 15/2/2012 19:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,835
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלוש'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלוש'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)