לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סוֹר מאלה טו ג'ע אמא


עזוב אותי באמא ש'ך

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 289461909 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


פיייי שנים לא הייתי פה!

טוב נו הייתי די עסוקה כל החופש הזה לא היה יום שנשארתי בבית=]

אני לא מאמינה שהחופש הזה נגמר, החופש האחרון! ושביום ראשון שוב חוזרים ללימודים.

אני ישתדל לא להבריז השנה כי כל המקצועות הם לבגרות אבל זה נורא קשה, במיוחד שיש 6 שעות שבועיות עם איריס ו..14 כן כן 14!!!!!! עם נעמי!

ישבה לה בת שבע וחשבה איך לאמלל לי את החיים ומצאה את הדרך הכי טובה שיש!

כ"כ לא בא לי לחזור ללמוד...במיוחד למחשבים שהחומר הולך להיות כ"כ משעמם ועוד עם נעמי אז בכלל וגם לא נוגעים במחשב כל השנה! אז למה אתם קוראים לזה מחשבים?!!?!?!

אתם תבואו לבקר אותי בשלוותא אחרי שאני אתפגר רשמית?!?!

מצד אחד אני רוצה לסיים עם הבצפר הזה כבר ומצד שני אני לא רוצה להתגייס! פשוט לא רוצה! לא מוצאת את עצמי בצבא!

לא מתאים לי לבזבז שם כמה שנים טובות שאני יכולה בשנים האלה להוציא כבר תואר ראשון!

לפחות אני וחלי מתגייסות באותו יום!:) זה קצת מעודד! אבל שוב לא בא לי על השבועיים האלה של הטירונות..אני עצלנית מדי זה לא בשבילי ! גם קשה לי להיות הרבה זמן מחוץ לבית! מילא אם זה היה טיול...

 

ובא לי כבר להוציא רישון! די מרחתי את זה יותר מדי.. תכננתי לעשות טסט ממש אחרי היומולדת. למה אני תמיד דוחה דברים?

וכבר לא כזה כיף בשיעורי נהיגה כמו פעם ואני מתחילה להיות לחוצה יותר ויותר כל פעם שמדברים איתי על טסט! אני עדיין מקווה לעבור טסט ראשון למרות שזה כבר לא נראה לי כזה מציאותי..=/

 

לפחות מחר אני נוסעת לצפון. אני לא מתה על טיולים משפחתיים אבל שקדי תהיה ויש שם סנוקר חח=] הסיבה היחידה שאני נוסעת נראה לי;)

 

טוב אז לסיום רק רציתי להגיד תודה לנוריתי!

את ממש עוזרת ומעודדת ואנחנו נצליח בסוף!

אוהבת =]

 

יאללה אני די צריכה לארוז ולהעביר שירים לאמ.פי ואני צריכה לקום בשבע מחר :S

אז שיהיה לכם לילה טוב ושנת לימודים מוצלחת (אני לא יגיד מהנה)

 

נופרוש :]

נכתב על ידי , 30/8/2007 22:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





626
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליֶרִי פוֹרגִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יֶרִי פוֹרגִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)