לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז מה.. באים לפה הרבה?!


איזה תיאור ואיזה נעליים? סתם מגניב פה ^.^"

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 220650922 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

אין לי למי להעביר פרו..מישו מעוניין?


חח למה נראה לכם?!


היא טיילה על החוף לבדה בחשכה
ישבה על החול והאזינה לקול הגלים
פתאום יד חמה נגעה בכתפה
היא לא נבהלה רק חיכתה לשאלה
ושום קול לא ענה.
"מי אתה" שאלה?
"האם את הבחורה אשר קראה לי בחלומה?"
"מי אתה ?!" היא נבהלה ולא הבינה מי
פרץ לחלומה.
"תרגעי אני רק רוצה לחבק אותך"
היא צחקה..
"אני כבר לא מאמינה שיש מישהו כזה אני לא ראויה לאהבה"
"למה את אומרת את זה?" שאל.
"אני לא מאמינה באהבה, יותר נכון אף פעם לא חוויתי אהבה."
"שקר! איך אפעם לא אהבו אותך?" תהה.
היא התחילה לבכות מהשאלה.
"אני מצטער לא התכוונתי לפגוע בך!!"
הוא סיבב אותה לעברו וחיבק אותה היא נשענה עליו ובכתה
"אל תבכי.."
"אלה לא דמעות עצב אלא דמעות שמחה"
"אני אוהב אותך" לחש באוזנה.
"עכשיו אני כן מאמינה באהבה" אמרה,
וחיבקה אותו חזק אל תוך צווארה.

 

 

יפה? מגעיל ?משו? תגיבו ...תודה D:

נכתב על ידי , 10/12/2007 04:41  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גל ב-14/1/2008 20:34



1,098

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwhait shadow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על whait shadow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)