לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

השמיים הם הגבול



כינוי: 

בת: 31

ICQ: 356698714 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2009

ממש ממש מוזר אבל


החלטתי לכתוב בבלוג אחרי שנים.

אולי בגלל שיעמום או אולי בגלל רצון לחזור לימי כיתה ט'..

 

אני כל כך שונה עכשיו, התבגרתי, למדתי, אני מסתכלת על דברים בצורה שונה לגמרי.

זה מוזר לראות את הבלוג, את מה שכתבתי, את מה שעבר עליי.

לפעמים אני לא מעכלת שזו אני, שאני זו שעברה את כל זה,

הרגעים היפים, העצובים, הכואבים והמשמחים.

 

אני ממש רוצה לראות אותך, אפילו אם זה לדקה לתת חיבוק להריח את השער שלך,

לראות את החיוך שלך ולשמוע את הקול שלך...

היום כבר אף אחד לא מדבר על כאב, כולם מתנהגים כאילו עיכלו.

שעוד מעט עבר שנתיים והזמן עושה את שלו.

מדברים עלייך דרך זיכרונות.

בנינו איתו, היינו איתו, ראינו אותו...

ואני עדיין אוהבת, עדיין יש חלל ריק של אהבה שלך כלפיי..

ממשיכה הלאה אבל איתך, בכל רגע נתון.

במחנה, בהבטחה, בשיבוצים, בהופעה, בבגרויות, בארועים, בימי הולדת.

אני מתגעגעת, אבל מבינה

 

 

נכתב על ידי , 16/7/2009 16:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירן:]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירן:]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)