לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

preety girl Ada Bibi


בבלוג יהיו כל מיני סיפורים עליי. מקווה שתהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

:)


שאללום!

מה נשמע?.

אצלי בערך..:(>> הרגע רבתי קצת עם אאמ שלי אבל לא נורא אני אתגבר גם על זה..

אתמול הייתי עם יעלי בקניון וקניתי קצת עפרונות לעיניים ותוחם שפתיםם..

חחח..

וזהו...

אהה וגם עשינו תמונות שיצאו מ-צ-ח-י-ק-ו-ת!!!!!

אני בפוסט הבא אשים אותן פשוט עכשיו אין לי ממש כוח לסרוק אותן..

חחח..

עוד שבועיים ב-ד-י-ו-ק יש טיול שנתי!!!!!!!!!!!!!!!!!1

אוקיי על זה אני יודעת שדי חפרתי לכם אבל אני כל כך מתרגשת..(אני לא רוצה לדעת מה יקרה יום לפני הטיול)..

חחח..

 

אני עוד מעט הולכת ליעל>> ללמוד לצרפתית>> מבאס..

חח.

אבל >> אני חייבת...

 

 

איזה מתוק!

למי שלא יודע זה diddl....

אהה ואני גם קניתי עט שלו>> עלה לי 12 ש"ח..

חחח..

יש לי אוסף שלו וכל שנה אני מביאה משוויץ כל מינני דברים שלו...

 

עכשיו נעבור לנושא פורים..

אם יש לכם רעיון יפה של משו שאני יכולה להתחפש אז תגיבו לי...

רק בבקשה לא תחפושות מפגרות כמו חתולה שזה חצאית מיני וחותלות כי אני פשוט לא סובלת את זה..

אוקיי תודה רבה על כל העזרה וסורי על החפירה.

אויש יצא לי חרוז!

יאיזה מדליק..

יעל בשבילך..

חחחחחחחחחחחח

יאללה צ'או..

 

נכתב על ידי , 26/2/2008 12:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:)


 

סוף סוף סיימתי לעשות את הפורטפוליו לאנגלית!!!!!!!!!

יאיי1

עוד משו שרציתי וסיימתי..

עכשיו נשאר לי רק ךלעשות עבודה בהבעה  :(..

אוף כל כך אין לי כוח לזה..

טוב אבל לא נורא>> החיים קשים..

מחר מבחן בהבעה! מקווה שאצליח!

 

אהה ועוד משו נמאס לי מכל המעתיקניותתתת שמעתיקות ממני כל דבררררררררר!!!!!!!!1

אדר אני שונאת אותך יא פרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

את לא תהיי איתנו בחדר בטיול שנתי ואת זה אני יכולה להבטיח לך!

איט יור הארט!

אני יודעת שלא הבנת כי את דילסקטית אז הנה: תאכלי תלב!

טוב יאללה צ'או אני זזתי..

בבי עד לפוסט הבא..

 

:)

 

עוד 16 ימים טיול שנתיייייייי!!!!!!!!11

יאייי!

 

 

נכתב על ידי , 24/2/2008 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עוד מעט נגמר החורף ומתחיל להיות קיץץץ!!!!!!!!!!!!1

יאפיייי...!!!!!!!!!!
אני עשיו מדברת בדיוק עם שרגוסניק>> יעל...

קבלו משו חמוד שראיתי:

חחחחחחחחחחח..........

נקרעתי....

אוקיי יאללה ביי זה די היה רק בשביל יעל אז זהו..

יאללה צ'או חברים...

ולאנ חברים הסדרה אם חשבת על זה...(יעל)..

:)

נכתב על ידי , 21/2/2008 16:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:)


אחחח הרגע חזרתי מקוסקוס חם וטעים ואני מרגישה כמו היפופוטם מנופח....חחחח...סתאם....

עוד 13 ימים טיול שנתייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!1 יאאאאאאייייייייייייי!!!!!!!!!!!!! אני כ"כ מתרגשת ואתם לא מבינים כמה.....

עשיתי לי רשימה של דברים שאני צכה לקחת איתי וזה יצא בערך כל הבית שלי...

עוד כמה ימים שיהיה איזה שבוע לפני הטיול השנתי אני פשוט אתחיל לי בהכנות>> וזה מלאאא!!!!!!!

אני אופה עוגיות ואני צכה לקנות מלא מלא מלא חטיפים...

אני מקווה שאני אוכל לסחוב את כל זה..

.חח.

 

 הנה תמונה של העוגיות שלי.....

 

אוקיי עכשיו למשו אחר:

היום חבר שלי הביא לי מתנה מזה חמודה>> חתול בצבע ורוד שמחזיק ברכה ובקבוק זכוכית מלא בסוכריות בצורת לב....

כל הדברים שאני הכי אוהבת..

חחח..

 

יעלוצ'קנה הפוסט הזה די מוקדש לך>> כאילו בערך..

חחח.

איזה רעה אני..

חחח.

איזה כיך אני לא מאמינה עוד 13 ימייםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאאאאאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!

 

אדר הרגה אותי היום..

חחח....

 אוקיי יאללה צ'או עד לפוסט הבא...

בבבבייי....♥

נכתב על ידי , 20/2/2008 14:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל!~ ב-21/2/2008 16:43
 



:)


 

" שלג על עירי כל הלילה נח.."

חחח..

סתאם.. מהמושפעים...

יאא איך היה כיף בשלגגג!!!!!!!! בניתי בובת שלג!

הנה תמונה:

בבקשה לא להתייחס לאיך שאני נראית כאן...

חחחחחחחחחח..... כמו חרא אבל לא נורא..

 

קיצר היום חזרנו ללימודים>> דווקא היה ממש כיף..

אתמול היה לנופר יומולדת...

אז נופ מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מתנה תבוא בהמשך...

חחח...

שבת שלום לכוווולללם!!!!!!!!!!!

הנה תמונה של החתול שלי>> יעל התמונה הזו מוקדשת לך...

 

יום שני לא לשכוח כדוסל....

אהה וגם מבחן בfrancais..... שיטטטט..

חחח..

טוב יאלה נראה לי חפרתי טו מאצ' סו צ'או..

בביי

נכתב על ידי , 1/2/2008 16:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל! ב-5/2/2008 19:25
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:


421
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#9829;&#9675;• pretty girl •&#9675;&#9829; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#9829;&#9675;• pretty girl •&#9675;&#9829; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)