לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג על החיים וכל השיט הזה.


Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

התחלה ח ד ש ה לשם שינוי


  

מנסה להיות אופטימית, כי בכל זאת... יש דברים שמתחילים להיראות יותר טוב.

 בתקופה האחרונה היה לי זמן לחשוב על הכל שוב, ונמאס לי מחוסר

אכפתיות מהצד השני ובכלל, הגעתי למסקנה שאתה משלים אותי,מצחיק אותי,

ובתקופה שהכי הייתי צריכה אותך.. היית.. זה כל מה שאני צריכה.

 

It's a new world - it's a new start
It's alive with the beating of young hearts
It's a new day - it's a new plan
I've been waiting for you
Here I am

 

 

 

נכתב על ידי , 20/2/2010 23:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתגעגעת, אלייך.. אלייך.. לכולם.


 

 

 

פעם אמרו לי שכדור מרפא את המחלה,
אז נטלתי אותך.
אך אתה טענת את האקדח,
וירית בי שלושה כדורים
פו-צעים
חות כים
קו רע י ם
רומסים


פוגעים
ומ ת ג ע ג ע י ם
אלייך.

 



 

 

 

נכתב על ידי , 15/2/2010 14:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,417
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא מזוהה ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא מזוהה ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)