לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it’s me...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

אז היום שוב, כמו בכל יום- יצאתי.


תכננתי לשבת סוף סוף ברגוע בבית, ללמוד להסטוריה.

אבל לא.

הודעה מאיש שלא ברשימת אנשי הקשר.

רון.

כן, החבר לשעבר שכלכך אהבתי.

הוא אמר שלתומר יש מסיבה בבית שלו, לא יכולתי שלא ללכת.

אני כלכך אוהבת אותו!

 

אז הלכתי, עזרתי להם להוציא את האוכל והשתיה,

תומר: "אבל אמא, למה לשים ככה את המזלגות?"

אני: "תומר! מה הבעיה? נסדר בשולחן!"

תומר: "אבל אמא! למה מזלגות חד פעמי?"

אני: "ומי אתה חושב שישטוף אחרינו? אתה?!"

אמא של תומר: "חח זה בסדר, אני אשטוף.."

 

כעבור 3 דקות :

 

תומר: "אמא שלי אמרה שאת חמודה"

 

היה צחוקים. היו שירים, קריוקי.

כל הבנים אמרו שיש לי קול מהזה יפה.

אחד מהם מהזה התלהב ממני. ><;

 

אחר כך עזרתי לאביאל, שלו, מור ואיתמר לפרוק את הדברים [הציוד של המוסיקה]

וישבנו אצלו קצת.. כן, מ12.

 

עד 2:00! בלילה!

כאילו, איתמרי ליווה אותי וב-2:02 הייתי בבית. אז בערך ברבע ל-2..

 

רציתי את הכובע של מור מאומן.

כלכך שגעתי אותו. אבל שלו לא הסכים.

גם אביאל המניאק.

חבל. הוא כלכך יפה.. (:

נכתב על ידי אני אחשוב על זה.. , 29/2/2008 02:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא הלכתי לטיול השנתי.

אבל שלשום הלכתי עם שירני לקניון הגדול ואז היינו עם ויתרי ודניאל בגן ליד הבית שלה וישנתי אצלה.

בבוקר הלכתי עם אמא לעבודה ואז היא הלכה לקדם אירוזיון לראות את החתיך שלה- מעודה.

והיום גם הלכתי איתה, ועכשיו חזרתי מטיול עם נויוש בקניון קריית אונו כמו שבוע שעבר-

[סרט ב-10 שקל , תמניות. לא נלך?!]

 

בקיצור, אנחנו כלכך נהנינו! והיינו לבד. בלי בנים. לבד :]

עשינו ספירה, ו-13 פעמים התחילו איתנו ולא התייחסנו.

נוי כל היום אמרה שאנחנו זקנות..

לבשתי את השמלה שקניתי היום מדיזינגוף סנטר, מעלפת!

ומתחת טייץ שחור והיא שחורה עם נקודות לבנות והמגפיים של אמא. ><

והסתפרתי היום. צ'ארלי עשה לי יפה את הפוני (: ב"ה בליעין הרע!

פחדנו לפספס את האוטובוס השני כי צריך 2 אוטובוסים אז ב-7 התחלנו לרוץ,

הורדנו את המגפיים

ושמנו טיל לתחנה אחת שבמרחק שלושת רבעי שעה נסיעה, ו

עשינו את זה ברבע שעה עם קיצור דרך!

כלכך הזענו. איכ...

בתחנה הם אמרו שהאוטובוס עדיין לא עבר,

הגענו לשם ב-7 ורבע ופחדנו שהוא נסע כבר כי הוא יצא מתחנה מרכזית ב-7..

התפללנו כל הדרך שזה הנהג האיטי ההוא שנוסע כמו צב. כשהאוטובוס הגיע התפלאנו לגלות שזה היה הוא...

ומישהי בתחנה לומדת איפור, והיא רצתה שאני ונוי נדגמן לה בסיום הקורס.

היא לקחה ממנו פלאפונים.

 

צחוקים (:

נכתב על ידי אני אחשוב על זה.. , 27/2/2008 00:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת מצחיקה. אלוהים, כמה פאדחנים ההורים שלי!1


דורי ואני הלכנו בשישי בערב לספיר כי הבאתי לה את מחברת הסטוריה

והדפים שצלמתי למבחן במחשבת שאמור להיות מחר בתוך המחברת.

אז נוי אחותה די התפאדחה, היא נראה לי דלוקה עליו. ><;

ואז בדרך ראינו את לידורי, איתמר, עדן, ובן. דברנו איתם קצת, ואז אני ודורי חזרנו הביתה.

 

שבת כזאת מצחיקה. אני מתה על המשפחה שלי. (:

 

עכשיו כולם כרגיל שאלו אותי אם אני באה לקניון..

וירין ורועי החליטו שהם באים אליי עכשיו והם לוקחים אותי בכח לקניון.

פאדיחות!1

הם אמרו שהם הזמינו מונית לבית שלי,

אמא שלי אמרה לי שיבואו! ואבאשלי אמר שיבואו, והוסיף שיראה עם מי אני מסתובבת.

רועי אמר שהם באים, ואני כולי לחוצה.

הבית היה נראה כלכך מבולגן, אחרי שבת...

 

אמא: שיבואו וישבו קצת איתנו בסלון, יהיה נחמד.

אני: ממש ממש לא, הם עולים אליי לחדר!

אמא: חח פעם ראשונה שהיא מביאה את החבר'ה שלה מראש העין הביתה.

 

לאאאאאאא!1

 

כמה פאדיחות.

אני צריכה להתכונן נפשית , מוצא"ש הבא בעז"ה הם יבואו אליי.

צריך לסדר את הבית שבוע לפני.

נכתב על ידי אני אחשוב על זה.. , 16/2/2008 19:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  אני אחשוב על זה..

בת: 31




1,566
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני אחשוב על זה.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני אחשוב על זה.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)