לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Adam's Show


Rock This Life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

התיסכול


-אני שם לב לעובדה שזה פוסט שני לשעה האחרונה אבל על הזין שלי


וואי אני ממש מתוסכל
אין אף אחד שמכיר אותי
אין אף אחד שיודע מי אני
למה אף אחד לא מנסה?
למה לאף אחד לא אכפת?

איך זה קורה שתמיד שאני מתחיל לספר מה עובר עליי
מה קורה לי
כדי שאנשים יתעניינו או יכירו אותי
הנושא משתנה
והם לא שמים לב בכלל שדיברתי


למה אני צוחק משטויות?
כאילו פאק!
למה אני דביל?



אני יודע שיש אלוהים למעלה
אבל למה הוא לא מראה לי שאני צודק?




אוף למה אני חופר לעצמי?
למה אף אחד לא שומע שאני צועק כאן
FUCK


יומטוב
אדמס.
נכתב על ידי , 9/7/2007 05:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/7/2007 05:37



Avatarכינוי: 

בן: 34




132
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSychoAdam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SychoAdam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)