לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סמייל.(:



כינוי:  בו.!

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

אכזבה כללית כזאתי..


מכבי.

יצא לי לחשוב המון בזמן האחרון,בגלל כל העניין של מחנה ,ושהכל קורה ברגע האחרון עכשיו..

איזו שנה .

מלאת אכזבות.

אני יודעת שאהפוסט הזה הולך להיות מלא באכזבות ובירידות שקרו השנה ולא בעליות,

אבל מטבע הדברים מסתכלים תמיד על הצד הרע, למרות שזה לא אמור להיות ככה.

זה הולך להיות מעין סיכום של השנה, כדי שנלמד לשנה הבאה, ושיהיה יותר טוב.

אני מאוכזבת מהמוןדברים, מבחינת הסניף ומבחינת עצמי.

מבחינת הסניף- מלא דברים לא קרו השנה. ויתרנו לעצמנו יותר מידי פעמים וזה מתבטא גם במחנה הזה..

המחנה שנסגר ברגע האחרון,ובעצם לא נסגר עדיין, המחנה ששום דבר בו לא יהיה שלנו,

ולא הכנו כלום. עם כל ההתלהבות שלנו בתור צוות מחנה, וכל התוכניות והשאיפות,מאילוצים שהפעם באמת כמעט ולא שייכים אלינו..זתמרת שלדעתי ניסינו המון,אולי יכולונו עוד טיפה,אבל אחרי השנה הזאתי אני לא חושבת שזה היה אפשרי לעשות משהו דרמטי שייצור שינוי דרסטי כזה.. אז אנחנו יוצאים עם סניף אחר. אז עוד שבוע מחנה ואנחנו לא הכנו כלוםם,כי הכל לא ברור בכלל,עד לרגע האחרון. וזה עוד משהו שמפריע לי במכבי,שלא יודעים כלום כמעט עד הרגע האחרון. לפחותזה מה שהיה בשנה האחרונה, ולקראת שנה הבאה- צריך לחשוב על דבברים מראש. וזה גם חלק מההליך בוגרים שחשבנו עליו..

אז מה לא היה לנו השנה- לא היה פסטיבל,אחת האכזבות. ויתרנו לעצמנו,אבל באמת שלא היה מה לעשות, לפחות לדעתי.

פורימון..היה סבבה,הראנו שאנחנו יכולים כשאנחנו רוצים.

היו עוד המון דברים בדרך שאני שוכחת,זה בטוח..אבל לא משנה.

מחנה..אופ. זה הכי מבאס אותי בעולם.

אה עוד משהו שהיה,בעצם..לא היה..

ששטוס. כמה ישבנו ותיכננו,והיה הכי מצחיק וכיף בעולם..

אני מרגישה טוב ולא טוב עם זה..

הייתי בצוותים האלו שניסו לעשות משהו,

אבל זה הקטע- ניסינו. לא הצלחנו.

חוץ מהפורימון..שכשאני חשובת  עלזה היה חלק מתפנית בחיים שלי..מאז אני פחות בקשר עם המון אנשים,

המון קשרים התנתקו מאז..היה את מה שהשכבה חשבה עליי,את השיחה בפיקניק בפעולה, שעשתה לי רק רע..

ובעצם מאז המון דברים השתנו לי.

אבל גם ששטוס וגם מחנה עכשיו...כאילו אני מרגישה שנכשלתי. וזה מהזה מעצבן..וממש מאכזב.

ואני יודעת שזה לא באשמתי,אבל עדיין זה ממש הרגשה של באסה. ושנה הבאה..אני יודעת שיהיה לי קשה,

עם הלימודים ועם המון דברים... ויש לי המון שאיפות,והמון חלומות לשנה הבאה, ועם כל האופטימיות אני די ראלית ויודעת שהמון לא יתגשם,

ואני ארצה לקחת על עצמי המון שנה הבאה, ואני לא בטוחה שאני אוכל, כי יהיו המון קשיים, ובגלל זה רציתי לקחת המון השנה,

אבל לא הצלחתי. לקחתי על עצמי דברים, והרוב נכשלו. וזה כזה מבאססס...

וואו..שנה הבאה..

אין לי מושג מה לעשות.אני כ"כ בהתלבטות..לרכז או להדריך ח'.

להדריך ח' זה חלום בשבילי. זו ה שאיפה שלי במכבי..מאז ומתמיד רציתי אתזה..אתזה ולצאת לקורס בתור מדריכה..

אבל מצד שני יש את הצורך של הסניף .. ושנה הבא היש צורך באנשים שירכזו. ולא כל אחד יכול,ואני גם לא בטוחה שאני יכולה.. חלק אמרו לי שכן..לאי ודעת מה עם הארים.

אבל יש תצורך הזה שנה הבאה.. ואני לא בטוחה שאני יכולה- כי אין לי שנתיים ניסיון בהדרכה,

כי אני ממש רוצה ח', כי אני לווא דווקא חושבת שיתנו לי.. ולא יודעת. פשוט לא יודעת.

אז יש תאפשרות של לרכז שנה הבאה. ואז להדריך ח' השמינית . שזה גם טוב. אבל אני די רוצה תשכבת ח' הספציפית הזאתי של שנה הבאה, וגם אני חושבת שאני אהיה מסוגלת לתת יותר מעצמי ולתת לצוות יותר דברים כשאני אהיה בשמינית,אחרי עוד ניסיון של שנה בהדרכה. אני חושבת שהשנה הזאתי יכולה להיות מאוד מאוד מאוד משמעותית לי..

ואני די בטוחה שאם אני ארכז שנה הבאה בשמינית אני לא ארצה להרדיך ח',אלא לדרכז..ולרכז שנתיים זה מעולה, כי זה ללמוד מטעויות וזה להשתפר,אבל תמיד הייתה לי ותהיה לי השאיפה להדריך ח'. אז אני לא יודעת מה לעשות..

אני מהזה צריכה לחשוב עלזה..וכל פעם שאני חוןשבת על זה רק נשבר לי הראש,

שלינק,איפה את שאני צריכה אותך עם המחשבות האלה,שתסדרי לי הכל לשנה הבאה? תחזרי כבר יא קקי,אני מתגעגעת!!

טוב נראה לי שמיציתי תעניין כרגע..

אני צריכה לחשוב על הכל,ומרוב מחשבות המוח שלי התנוון..

אז שיהיה מחנה..כמה שיותר מוצלח..

ויכול לצאת ממנו המון טוב ..וגם המון רע.

אז בואו נקווה כולנו שיהיה רק טוב..(:

 

פרקתי הכל,סתם כי אין לי עם מי לדבר כרגע..

המשך חופש..מקסים.

 

 

נכתב על ידי בו.! , 19/7/2007 20:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבו.! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בו.! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)