לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סמייל.(:



כינוי:  בו.!

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008


שונאת אתזה!!!

שונאת את ההתנגשויות האלה!

עזבו אותי,אני מסדרת את הזמן בשביל להספיק הכל..

אבל הם לא מספיק מאמינים בי שאני אצליח. וחוסמים אותי.

וכמה שזה בא לטובתי,הם לא מבינים כמה שזה הורס לי..לא משנה כמה שאני אסביר להם.

שיתנו לי להתמודד עם זה לבד!!!! נמאס לי מזה! אני יודעת שזה לא המצב האידיאלי..

אבל זה המצב,ועובדה היא שאני מצליחה להתאים את עצמי למצב,וא ם יש משהו שלא נראה לי-אני לא מאפרת אותו.. ואני לא סתם בוחרת מה לומר לכם ומה לא,כי אני מכירה אותכם כבר יותר מידי טוב! אז חלאס. תסמכו עליי! נמאס לי מזה! ואני כל פעם מוכיחה לכם את זה מחדש..

ואני אלך הרי גם אם לא תסכימו. רק כי כבר נמאס לי לשמוע ממכם. וכי אם אני לא אלך,זה ינפץ לי תחלום.

אופפפ. שונאת אתזה. ומתפוצצת לי הבטן מרוב רעב עכשיו... ועל הפרנציפ אני לא יורדת כשאתם קוראים לי.

דייייייי. הכל מסתבך. חרא תקופה,בעיקר כי היא מלאה בלימודים.. אבל אני אסתדר,רק אם תסמכו עליי! ותפסיקו להתעלק.

שאפאחד לא יגיד שלא קשה לי.. כי קושי זה אינדיבידואלי.

וכל פעם שאני מדברת..איתך,אני רמגישה מצד אחד כל כך טוב,לדבר עם מישהו שלא קשור,שהוא מבחוץ..מצד שני,אני מרגישה כאילו אני בנאדן רע,כאילו אני עושה משהו לא בסדר. לא יודעת מה ..לא יודעת להסביר. שתעבור התקופה הזאתי, שאני אגיע לרגע שאני מצפה לו מכל כרגע..אבל זה לא יקרה,בלי שתסמכו עליי,ותאמינו,כי אני מסוגלת. ואם אני מצליחה להאמין בעצמי עכשיו,לפחות בזה,הגיע הזמן שגם אתם.. כי לא קל לי בכלל להאמין בעצמי.

תנננננננננננך.

 

נכתב על ידי בו.! , 28/5/2008 20:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבו.! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בו.! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)