לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והפירסינג שאין לי (:


סתם עוד בלוגרית משועממת מהתחת

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 255979518 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


טוב ת'אמת כבר נמאס לי,

נגמר החופש ועכשיו יש לי מחויביות ואחריות,

אני צריכה ללמוד ולהתעסק בדברים יותר חשובים מהבלוג.

 

לכן.....

 

פרשתי !

 

גלושית החובזה # ! (:

 

 

נכתב על ידי , 3/9/2007 08:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיירה (: ב-19/9/2007 08:44
 



סוף סוף עידכון (: תגידו תודה ושיתקו פה שלכם # !


כן כן !

אתם לא מדמיינים (:

אני עדכנת,

החלטתי לנטוש את הבלוג...,

וחזרתי !

 

טובב כולנו עברנו את היוםם הראשון של בית ספר,

אני הגעתי לתיכון חדש !

זה ממש מפחיד,אבל אני יתגבר.

 

בע"ה

 

להלן רשימת דברים שהספקתי לעשות בחופשש ;

 

1.לפגגושש אתת מייקקלל # !

2.בנג'י עם דושי שלי

3.להתחיל עם אנשים באוטובוס

4.לקפוק בוסה למישהו באוטובוס

5.להחליק באוטובוס

6.לאבד שתי כרטיסיות שניקבתי בהן רק ניקוב 1 # !

7.לרקוד את ריקוד הפאקיינגג ציינה טאוון

8.ללמוד לדבר,לכתוב ולקרוא רוסית

9.להכיר חברייםם חדדשיים !

10.להשלים עם שחפי

11.להגיד לכולם כמה 'ני אוהבת אותם 3>

12.לחפווררר $#%$%#@@%^ !

13.לשמוע טראקים ברוסית P :

14.לישוןן והררבההה

15.שוב פעם לא להצביע בכוכב נולד,ובכל זאת בועז ניצח (:

16.לשמוע את השם דניאאל בןן חיים ומייקלל לואיסס במשך שבוע רצווףףף # ! =>ולשם שינוי לסבול מזה.

17.לסייד יסודי כמובן

18.לעשות את סתיו ממון הקופה שלי

19.להטריד מינית ילדים קטנים וחתיכים

20.להבין,שכן,אני לא זמרת

 

 

טובבב !

אני נהנתיי בחוופשש,

אך לצערו הרב,בית ספר חזר.

אז אני מאחחלת לכולם שנה לימודייםם קסומהה ! 3>

 

'ני אוהבת רק מי שמגיב ( :

 

גלוושיית החובבזהה P :

 

נכתב על ידי , 2/9/2007 21:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ססתיווש ב-3/9/2007 22:56
 





2,438
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^ גלושית ודיי ^ (: % ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^ גלושית ודיי ^ (: % ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)