לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Once more I say goodbye to you


Never Give Up

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

רק עוד 4 שעות :]


כן אז רק עוד 4 שעות ואנחנו בשדה תעופה וב6 ממריאים היישר לפולין כל המשלחת :) אני מקווה מאוד שיהיה כיף ושאני ילמד מהטיול הזה הרבה ... אני יודעת שיהיו רגעים שאני יישבר וזה מעציב אותי כבר מעכשיו אבל עם כל זאת אני יודעת שיהיו רגעים שאני פשוט ישכח מכל העצב וישמח מאוד:)

כואב לי מעכשיו כי נפרדתי מכמה אנשים חשובים לי אתמול מהחברים לכיתה ומעוד חברה טובה,היום מחברה, והיום מעוד כמה חבר'ה מהעבודה והכי הכי קשה יהיה להיפרד מהמשפחה שבאמת אני מרגישה קרובה אליה למרות שאני לא הכי מראה את זה כי אני אוהבת להסתגר בחדר שלי עם המוסיקה שלי אבל באמת שאני תלויה במשפחה שלי ובכלב שלי :'( אז יהיה קשה וכואב אבל אני בטוחה שאת החוויה הזאת אפאחד לא היה רוצה לפספס !!!

אני אתגעגע לכולםםםם

וניפגש ב17.10 (בס"ד)

 

ושתהיה לנו נסיעה טובה:)

 

אוהבת

דנידין333>.

נכתב על ידי , 9/10/2007 21:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,031
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD@ni!d!n :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D@ni!d!n :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)