לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2022

זומנתי למילואים.


נשמע הזוי להגיד,

אבל ניצחתי.

 

ניצחתי את הנשים בתוך המערכת שניסו להתנקם בי.

 

אני ניצחתי וזה עוד ניצחון קטן בחיים שלי שסוגר לי את המעגל שהשארתי קצת פתוח.

 

כשהשתחררתי, אמרתי לעצמי שאני אוכיח להן כמה שהן טעו, ואיך הן התעללו בי. כי לקח לי זמן. לקח לי זמן להבין שלא באמת ראו אותי חוץ ממפקדת יחידה אחת.

כולן - כל המפקדות שלי, השתמשו בי כשעיר לעזעזל, כי אני הייתי במקום מאוד נמוך בחיים שלי, ובמקום להרים אותי ולהוציא אותי מהלופ הזה, הן מהשתמשו בי כשעיר לעזעזל כדי להתקדם על חשבוני.

 

אז הנה,

חמש שנים אחר כך, הוכחתי להן שהן לא יעשו מה שהן רוצות הזונות.

 

הן עוד יפגשו אותי ברחוב ויתחרטו על היום שהן הכירו אותי.

ואני מקווה שהן גם יקנאו בי.

נכתב על ידי , 12/3/2022 16:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאלי ודי. ב-27/4/2022 20:28




Avatarכינוי: 

בת: 31

Google: 




33,856
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאלי ודי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאלי ודי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)