לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2022

היי לכם, והיי גם לי.


אלו היו כמה חודשים מאתגרים מאוד.

עברתי לגור לבד, סיימתי את התואר השני, הצעות עבודה זרמו אליי בלי סוף, אותרתי לכמה תפקידים מעניינים.

 

זו תקופה מאתגרת מאוד.

אחת המתאגרות שהיו לי בחיי.

 

אני פורחת מקצועית.

אני לאט לאט משלימה עם מי שאני.

לאט לאט העולם הגדול נפתח בפניי.

ואני אוהבת אותי.

 

על מי שאני.

על מה שיש לי.

על הגאווה שאני.

 

כנראה שתמיד העולם שלי יהיה מורכב.

אבל אני לומדת בכל יום והופכת לטובה הרבה יותר.

 

 

נכתב על ידי , 17/8/2022 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 31

Google: 




33,856
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאלי ודי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאלי ודי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)