לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

•cloud help•


עזרים לבלוגרים

Avatarכינוי:  •צוות cloud•

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

עיצוב חדש!!


היי,כאן לונה!!

אני רוצה להודיע לכם שבימים הקרובים יעלה עיצוב חדש שהכנתי לבלוג!!

השקעתי בו המון!!

ואני מקווה שתגיבו עליו תגובות בונות!!

התאכזבנו (קרן,פז ואני) ממספר התגובות בפוסט הקודם.

אני מקווה שזה היה חד פעמי ושמהפוסט הזה תגיבו יותר ותהיו יותר פעילים בבלוג.

עד שהעיצוב יעלה אני שמה פה את החתימות של כל חברות הצוות.
תגיבו עליהן בבקשה כי דעתכם מאוד חשובה לי!!

 

החתימות:








 

עד היום לא הקפצתי בבלוג הזה כי חשבתי שזה לגמרי מיותר אבל אם תאכזבו אני אתחיל להקפיץ.

אז בבקשה תגיבו!!

 

הזדמנות להשתמש בחתימה החדשה:

 

שעסוקה בעיצוב ובגלל זה לא הביאה לכם עזרים הפעם.

נכתב על ידי •צוות cloud• , 31/1/2008 19:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אין לי כינוי_תשרדו XD ב-3/2/2008 15:12
 



משהו מאוד חשוב!!+מבצע מיוחד+פרסים מהמבצע הקודם+פיקסלים של ארנבים+ פיקסלים של צפרדעים





היי,זאת שוב אני,לונה.

אני יודעת שאני בקושי מעדכנת אבל גם השותפות האחרות צריכות גם לעדכן!!

אני משקיעה המון,מחפשת לכם דברים וגם מכינה אבל אין לי הרבה זמן כמו לכולם.

אז בגלל שאין לי זמן היום אין הרבה עזרים בפוסט.

אבל מה שכן, יש מבצע ופרסים מהמבצע הקודם.

 

במבצע הקודם הזוכים הם:

מקום 3:

Help 4 You

מקום 2:

סיפור נעורים.

ובמקום הראשון.............(תופים):

עולם הבלוגים הגדול

 

והיום יש מבצע מאוד מאוד מיוחד ומושקע.

כמו שרובכם יודעים יש אפשרות להרשם בתור מנויים לבלוגים בישרא בלוג.

אז המבצע הוא כזה:

אתם נרשמים בתור מנויים אלינו ומקבלים פרסים והטבות כל כמה זמן!!

זה ממש שווה כי אתם לא צריכים לעשות יותר מדי.

פשוט לרשום את כתובת האימייל שלכם בעמודה של הרשימות במקום המתאים וזהו,אתם מנויים!!

למי שכבר מנוי:

תגידו לי עם איזה אימייל נרשמתם וגם אתם תקבלו פרסים והטבות!!

למי שרוצה להיות מנוי:

אחרי שתרשמו תכתבו בתגובות עם איזה אימייל נרשמתם ותקבלו פרסים והטבות!!

 

הנה שלט על המבצע (מי שיפרסם עם קישור יקבל לנקוק ב2 פוסטים):

 

 

והנה קצת פיקסלים לסיום:

פיקסלים של ארנבים:

    

    
 
פיקסלים של צפרדעים
    

    

זהו סיימנו לפוסט הזה

נתראה בפוסט הבא,

צוות Cloud

נכתב על ידי •צוות cloud• , 19/1/2008 15:40  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי...... ב-21/4/2009 23:22
 



הביקורת לנערה שכותבת+הפרסים מהמבצע+פיקסלים חמודים+מבצע ענק שווה במיוחד


היי,כאן לונה.

אף אחת לא מעדכנת אז אני אעדכן.

נתחיל בביקורת של נערה שכותבת (וסליחה על העיכוב)

כתבתי בתבנית של הביקורת הכי עדכנית בבלוג הזה.

פתיחה: 

שם: סיפור נעורים.

השם בסדר,הוא לא מקורי מי יודע מה אבל הוא מתאים לתוכן של הסיפור.

4.5/5

תיאור:  סיפור שאני כותבת, ואני משקיעה.

לדעתי זה לא מספיק,כי אם אנשים יראו את הבלוג שלך ויקראו את התיאור זה לא ממש ימשוך אותך לקרוא את הסיפור.את צריכה לספר מה יש בסיפור ועל מה הוא. 

 6/10

כינוי: נערה שכותבת.

ממש לא מקורי אבל לפחות מבינים שזה בלוג סיפורים.

3/5

 

תוכן:

מבנה: כל הפוסטים(חוץ מפוסט ספיישל) הם פרקים של הסיפור,כמו בכל בלוג סיפורים.

אני חייבת להגיד שהסיפור מדהים.

התחלתי לקרוא אותו ולא יכולתי להפסיק.

10/10

רשימות (התוכן):  ברשימות יש מידע עלייך,קישורים לפרקים,קוראים אחרונים וזכויות יוצרים.

התוכן יפה ורגיל כמו בכל בלוג.

10/10

תגובות: הממוצע של התגובות הוא 22 תגובות בפוסט.

זה מאוד יפה יחסית לבלוג שפתוח שבועיים!!

10/10

כניסות: תוך שבועיים יש לך קצת יותר מ 720 כניסות וזה ממש טוב!!

10/10

 

עיצוב: 

כותרת: התמונה בכותרת מתאימה לבלוג אבל לדעתי המברשות מאחורי התמונה לא כל כך מתאימות.

9/10

אייקון: האייקון הוא חלק מהתמונה,אם הייתה מסגרת לאייקון זה היה הרבה יותר יפה.

1.5/2

רשימות (עיצוב):

 חוץ מהזכויות יוצרים אין ממש עיצוב ברשימות.

אני ממליצה לך לשים כותרות מעוצבות לרשימות.

4/10

עיצוב: בסך הכל העיצוב נחמד,הבעיה היחידה שוב שאין כותרות מעוצבות לרשימות.

6/10

התאמת צבעים: גוונים של אדום ואפור.

די מתאים אבל לדעתי כדאי משהו יותר שמח.

7/8

 

ציון סופי: 81 ציון טוב יחסית,כל הכבוד!!

מקווה שתשתפרי ותצליחי.

ואל תעלבי מהביקורת כי היא נועדה לעזור ולא להעליב.

 

ועכשיו הפרסים מהמבצע הקודם:

 

הזוכים הם:

מקום ראשון:

Design For Help




מקום שני:

The life of Lola

מקום שלישי:

everyday

מקום רביעי:

החיים ועוד דברים אחרים...

מקום חמישי:

Help 4 You  

מקום שישי:

Me Myself And I

 

זה לא עשה את הגדלים של הלנקוקים אז סליחה.

 

פיקסלים נורא חמודים:

         

 

מבצע חדש:


1.

2.עוד מישי

3.איבוש

4.Design For Help

5.צוות Help 4 You.

6.

7.

8.רונה - לי D:

9.נערה שכותבת.

10.אין לי כינוי_תשרדו XD

 

פנויים: 1,6,7

זהו,כאן נגמר הפוסט.

אני מקווה שנהנתם,שתיכחו דברים מהפוסט ושתיתנו קרדיט.

3> לונה.

נכתב על ידי •צוות cloud• , 11/1/2008 13:35  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 515553 (: ב-3/2/2008 13:43
 



לדף הבא
דפים:  

10,104
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•צוות cloud• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •צוות cloud• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)