לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי.. ליאור!

חחח... צריך כמה מילים? יש לי הרבה... אם אתם רוצים לדעת הרבה עלי ועם הבלוג אז פשוט תיכנסו! נוו לא נכנסתם? ביוש, אוהבת!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

היום פתחתי את הבלוג!


היוש!

פתחתי עכשיו את הבלוג!

אני רק מודיעה אם לא יהיה ביקוש לבלוג אני אמחוק אותו אז כדי שיהיה ביקוש כי הוא יהיה מעניין..

 

טוב נתחיל בהיום!

בבוקר התאוררתי והלכתי לשושנישוק זה משהו שמוכרי מדי פעם אצלנו בשכונה היה מצחיק בטירוף אני ושחר מכרנו היא איפרה ילדים! אני סתם מכרתי עם אמא שלי אח שלי ואח שלי הקטן!

שהלכנו משם הייתי מזה רעבה הלכנו לאכול במטילדה:)

ואז היה צופים (שבט דןן אימפריה) היה מצחיק בטירוף דנדוש אני ועוד כמה עשינו מתקן לביצה חח היה כיף!

 

עכשיו פינת הדשים::)

 

דושה ושחחר בריאה עליכן חולה עליכן גוססת עליכן מאושפזת עליכן מתה עליכן!

רזוש אוהבתאותך!

ו'2 רמחים אימפריה!

צהלונים+דודים ילינים :):):)

 

צר"ד א-י-מ-פ-ר-י-ה

מחר יום חדש ואני אכתוב יותר מעניין (היום היה יום משעמם)

ביוש,

אוהבת!

נכתב על ידי ליאורוש המלכעע , 12/5/2007 20:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ליאורוש המלכעע

בת: 28




50
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאורוש המלכעע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאורוש המלכעע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)