לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואקום.


אין פה באמת אויר, זה רק אני ועוד כמה דברים בבקבוק.

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009


 

ממ..הפנטזיות הורגות אותי.

אני כל הזמן חושבת על דברים שאני יודעת שלא יקרו..

יש לי כל כך הרבה רעיונות אבל אני עצלנית מידי.

 

אולי אני אממש לפחות רעיון אחד,

לראות שאני מסוגלת..

לאגן כמה חברים [את אלה שאני אצליח לקרוא להם חברים שלי] ונבנה זולה לתפארת.

 

רעיון מיני רבים.

 

נעה.

נכתב על ידי , 11/7/2009 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

I hope it's not too late...

 

thats all i have got to say.

נכתב על ידי , 7/7/2009 17:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה חופש זה?


 

אז ככה נראה החופש לי עד כה, לא מוצלח.

 

אני רוצה לצאת מכאן, לבלות.

אני רוצה ללכת לים, ללבוש את הבגד ים ולהנות מהקיץ.

אני רוצה לרקוד בקיץ הזה.

אני רוצה לעשות דברים מרגשים, דברים שעוד לא עשיתי.

לחדש חברויות,או אולי עדיף להדק את מה שקיים.

לצחוק ולשמוח.

לחיות כל רגע ורגע.

 

אם אני כל כך רוצה את כל זה, למה אני לא עושה את זה?!

מה עוצר אותי?מה גורם לי להישאר פה ולא לעשות את הדברים האלה.

כן אני מנסה ללעשות את הדברים האלה..הנה כבר ביום שלישי אני יוצאת וביום רביעי מקווה ללכת לים ואת סוף השבוע שלי אני הוכלת לבלות בתל אביב.

אבל למה זה כל כך מוזר לי?

 

 

נעה. מנסה להבין תוך כדי שמנסה ללמוד למועד ב'. 

נכתב על ידי , 5/7/2009 16:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/7/2009 17:10
 





1,391
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעה..... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעה..... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)