לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

relax...it's just the life



כינוי:  orel hadas

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


טוב התחרתתי אני רוצה עיצוב אחר..^^"

**האע וזאת שוב סיסXD**

נכתב על ידי orel hadas , 9/1/2008 07:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש...


טוב אז...עיצבתי לכם תבלוג ^^"

תתחדשו 3>

***או לפחות הדס כי אוראל לא נכנסת בכלל לבלוג Oם ***

האע והדס שמנה DDDDD :

ואוראל לא יודעת כלום בכימיה [[:

**אז מה אם אני מעתיקה ממנה**

והיה לי חלום שהממשלה כובעת שצריך להשמיד את כל המכוערים ואז רובוטים משתחררים ברחבי חדרה עם אקדח שיורה ליזר כחול ואז האנשים מתפוגגים O_____O"

טוב תתחדשוP:

it was sis,piss ^^"

נכתב על ידי orel hadas , 8/1/2008 17:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שלוםם לכולםם.....:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

זאתת הדס.....:]]]]]]]]]]]]

 

יש לי פרוווווו:]]]]]]]]

 

אמאממאמ..

וזהו בנתייםם:]]]

ביי בייייH:]]]]]]]]]]]]]

אוהבתת אותכםם מלאאאאאא:]]

הדסס:]]

נכתב על ידי orel hadas , 3/1/2008 15:53  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,025

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorel hadas אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orel hadas ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)