לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

yep apple and my life :D


היי ^^ אממ אנלאדעת מה אני ירשום עליי אז פשוט תיכנסו לבלוג המשועממם שלי ^.^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

נמנמ..


היי ^^ הלכתי קודם לעיר ושתיתי אייס קפה D: ואז הלכתי לחפש וואנס! ואז אמא שלי ראתה שזה עולה 300 שקל =,="

אבל בסוף שיכנעתי אותה D: חשבתי שזה עולה 130 כה בטח.. חשבתי כבר ליקנות נעליי בובה.

אבל בסוף לא קניתי=) נמנמ... אתמול קמתי פיתאום ב4 בבוקר ואחרכך לא הצלחתי להרדם כי התחיל לגרד לי הרגל ואחרכך היד

זה היה נורא..): אבל בסוף נירדמתי.. ^^ מממ.. ביום שני הקרוב יש לי ברית, במיני גולף ליפני כמה שנים כימעט הלכתי לאכול שם

עם ההורים שלי..

שמתי לב שברית זה לא כל כך הקטע שלי..ביגלל שזה לא ממש מעניין אותי.

אממ ואני צריכה למצוא משהו ללבוש לברית כי עכשו אין לי גרוש ביגלל הוואנס, אבל כבר חשבתי על משהו..

זהו אין לי יותר מה לכתוב לילה טוב.

 

 

 

נכתב על ידי shy doll , 24/5/2007 21:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חפירה חמדמדה D:


הייי ^^ אין לי ממש מה לכתוב וגם החופש נחמד אבל מאוד מאוד משעמם =,=" וזה דפוק0.ם

יישש ביום שישי אני לא חייבת לבוא לבצפר D::DD:D:D:D:D: אז יהיה לי כיף בביתD:

אוף אתמול נימחק לי כל השירים בmp4 אבל לא נורא ^^

זה דפוק שאין לי כלום לירשום פה..! אבל עדיין אפילו שאין לי מה לכתוב זה נחמד לעדכן עידכונציק כזה ^.^

ליפניי כמה ימים הייתי בטיול השנתי וזה היה סיוט שכימעט לא ניגמר וממש סבלתי שם): היינו צריכים ללכת 40 קילומטרים דרך סלעים מטפשים וכל שניה ניתקעתי בשיח קוצני 0.0 וזה כאב.. שנה הבאה אני כבר לא יצא לטיול לא באלי ליסבול שוב!

הייתי צריכה כמה ימים לנוח מהטיול הזה אתמול עוד הייתי ממש עייפה ממנו,ועכשו כבר לא אז היתאוששתי ^^

ייאי אני כבר יודעת מי שר את השיר המגניב i wanna fuck a dog in the ass-blink 182 אוף האתר המטופש של ההורדות לא מוצא אותו איזה שיט! אני כבר לא אוהבת את blink 182 באמצע השנה התחלתי פיתאום לישמוע אותם אבל אחרכך הפסקתי..

הmp4 שלי ניראה סקסיי מבחוץ אבל התאמת שהוא ממש דפוק!!!!!!!! משהו נידפק לו כיאלו אי אפשר לעשים לו שירים מהדרך של העתק הדבק אבל הצלחתי מדרך כזאת אחרת.. אז זה לא נורא אני תמיד בסוף מיסתדרת עם דברים.

טוב אתם יכולים להגיד שאני ממש לא אחראית אבל לפעמים שאני שמה תמחליק שיער בתקע אני לכמה שניות שוכחת לאדעת למה

ואתמול כימעט יכולתי לישרוף את הביית איזה חכמה אני הה?

אבל ביגלל זה אני יהיה יותר אחראית איתו..

מחר אוליי אני הולכת ליקנות וואנס ייישששששש D:

אני יודעת שלפעמים אני צריכה להחזיר לאנשים כסף ואני יכולה רק שאני רואה אותם אז אני כבר יחזיר וזה לא הרבה..

טוב סוריי על החפירה לילה טוב ^^

 

 

נכתב על ידי shy doll , 23/5/2007 23:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון חמוד שגנבתי מבלוג מפה ^^


האחרון ש :

חיבקתם אותו :חברה של מיילין D:

חשבתם עליו : אממ לאדעת אוליי על פאפ שלי XD

ראה אותך בוכה : מיילין

הלכת איתו לקניות: אממ לאדעת אמא שלי אוליי

דיברת איתו בטלפון: פאפא שלי D:


 

האם אתה מעדיף :

לעשות פירסינג באף או בלשון?: בטבור ^^

להיות רציני או מצחיק? מצחיק D:

לבלות עם ההורים או עם האויבים שלך?: הורים

פרחים או ממתקים?: ממתקים ייאיי

תמונות צבעוניות או בשחור לבן? זה תלוי עם שניהם יפות!

תשוקה או אהבה?: שניהם

שקיעות או זריחות?: שקיעות

סקיטלס או : three days grace

להשאר ער עד מאוחר או לקום מוקדם בבוקר?: עד מאוחר ורק אחרכך לקום

את הירח או את השמש? ירח D:

ימין או שמאל?: ימין.

שיהיו לך 10 מכרים או 2 חברים טובים?: 2 חברים טובים.

שמש או גשם?: גשם!

גלידת וניל או גלידת שוקולד?: שוקולד

בנים או בנות? בנים.

וודקה או בירה? אני לא שותה את שניהם!


 

כל מיני:

מה השעה?: 19.10

איך קוראים לך?: טל ^^

שם חיבה?: תותי ^^

איפה נולדת?: בית חולים לניאדו בנתניה

תאריך יומולדת: 9.3.1992

מה את רוצה? אממ לאדעת חח

איפה אתה רוצה לגור?: חו"ל באמריקה D=

איך היית רוצה לקרוא לבת?: אממ אני כבר לאדעת

איך היית רוצה לקרוא לבן?: אממ ביל ^^

את רוצה להתחתן?:יאפ

דברים שאתה עושה כשאתה עצבני: דופקת על המיטה את הכריתXD וזה עוזר..

אתה יכול לפזול?: אהמ לא.. חושבת0.0

אתה מסדר את המיטה כל יום?: נממ לא D:


 

בחודש האחרון:

היה לך חבר?: לא):

קנית משהו?: יאפ אמבורגר

שרת?: אע?

חיבקו אותך?: יאפ ^.^

הרגשת מטומטם?: אהא..

התגעגעת למישהו?: אני לא בטוחה אוליי

השתכרת?: "לא" .

רקדת כמו משוגע?: נממ לא אוהבת לירקוד.

הסתפרת?: נממ לא..!


 


 

דברים אהובים:

שחקנית אהובה:  אין

שחקן אהוב: גאד מייקל מורי או שלא..

תוכנית טלויזיה אהובה:1. גיבורים

2. דרק וג'וש

חיה אהובה: חתולים..

נעליים אהובות: אולסטאר.

תוספת אהובה לפיצה: טונה.

מספר אהוב: אין

ספר אהוב: אין

סרט אהוב: 1.יש הרבה..

2. יש הרבה חח

3.אמבורגר ציפס ורצח

פרי אהוב: אבטיח D:


 


 


 

מחשבות:

הדבר הראשון שאתה חושב עליו בבוקר בחופש?: להחליק את השיערXD

בלימודים?: ללכת הביתה יותר מוקדם הוא שפשוט לחשבו כמה שטוב לישון^^

ולפני שאתה הולך לישון?:אממ חושבת על הרבה דברים..

יש לך פנטזיות או חלומות שאתה רוצה שיתגשמו?: יש.

כל מה שאתה חושב אתה אומר בקול?: לא


 

צבעים:

מה דעתך על ורוד?: ורוד בייבי נחמד ^^

מה הצבע האהוב עלייך?: שחור,אפור, ורוד בייבי.

איזה צבע מסמל את החיים שלך עד עכשיו?: שחור ניראה לי D:

אם היית צובע את הבית שלך, באיזה צבע היית בוחר?: לאדעת אבל לא שחור!

האם ידעתם ששילוב של כל הצבעים ביחד יוצר לבן באור?: כה מעניין לי תתחתXD


 

אוכל:

מה הדבר שאתה הכי אוהב לאכול?: סושי. אמבורגר ועוד..

אתה אוכל ארוחת בוקר?: לפעמים

מה הדבר שבחיים לא תאכל?: אבוקדו.

האם יש משהו שאתה אוהב ואחרים לא מסוגלים לאכול?: סושי!

צמחוני/טבעוני/אוכל כל...מה אתה?: אני אוכלת בשר אני לא מסוגלת ליהיות צימחונית~.~

איזה סוג של אוכל אתה אוהב?: סושי!

קרה לך פעם שלא יצא לך לאכול כלום בלי קשר לצום כלשהו?: אוליי..


 


 


 

פנאי:

יש לך תחביבים כלשהם?: יש הרבה.. נגיד מחשב להיתקלח לישון וליראות טיוי

איזה כשרון היית רוצה לקבל שאין לך?:אממ לאדעת

אתה מתנדב בגוף כלשהו?: איכס שונאת ספורט!!! חוץ מלישחות בישביל עצמי ולא בישביל תחרות!

אתה עובד?: לא

מוסיקה אהובה: רוק, אימו, פופ ופאנק.

מה עדיף,סרט בבית או בקולנוע?: גם וגם

מוסיקת מועדונים או קלסיקה מרגיעה?: ....

ריקוד עושה לכם את זה?: אני לא אוהבת לירקוד!

מה אתה רואה בטלויזיה בדרך כלל?: MTV .


 

משפחה:

אתה קרוב להורים שלך?: יאפ

למי יותר אבא או אמא?: לשניהם

יש לך אחים אחיות?: 3 אחים

אתה מחשיב את חיית המחמד שלך כבן/בת משפחה? אין לי חיה ):


 

לסוף:

תן ת'שיר הראשון שעולה לך בראש: שיר בעיברית שפעם כניראה שמעתי והוא דיי נחמד ^^

שם לבן או בת הראשון שצץ לך בראש: ביל ^^


 

בושם אהוב:- - אממ אני לא מישתמשת בבושם.

תכשיט אהוב: אממ השרשרת של הגולגולת שלי^^

התמכרות כלשהי: בנים.

יש חבר/ה?: לא ):

ושאלה אחרונה....נהנת?: יאפ

בכית?: מתי? שילשום ואתמול

שיקרת?: אוליי לפעמים זה קורה חח

ברחת מהבית?: ממש לא..

נכתב על ידי shy doll , 17/5/2007 19:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  shy doll

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshy doll אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shy doll ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)