לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SURF OR DIE


יום הולדת שמחכינוי: 

בן: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

יום בסט+תמונות


היום נסעתי עם איציק, ומרינה השאפה הקטנטונת שלי לתל אביב.ירדנו בתחנה מול הסנטר והמשכנו לבוגרשוב נכנסנו לריבלבר ולג'יפה וקניתי כמה חולצות קטלניות בלייט ואייב (אם המצלמה המטומטמת תחליט לעבוד לי אני יעלה כמה תמונות) ואיציק החליף את הגריפ לסקייט.

משם המשכנו אני מרינוש ואיציק ההומו המציק הנדחף (סתם אחי חח) לדיזי הסתובבנו קצת מרינה קנתה חזייה סקסית של מיקי מאוס LOL (חח מרינקה שלי:P אני מת כבר לראות אותך.. עם החזייה)

מרינה רצתה שאני גם אקנה לה נר ריחני, אבל לא היה עליי מספיק מזומנים אז היא נאצלה להסתפק במצית של זיפו. מצטער מרינה :( את יודעת כמה אני אוהב אותך.

אז איציק המציק הלך, ואני ומרינה נשארנו לבד אהמ אהמ אז הלכנו לשבת בגן מאיר, והיו שם מלאמלא כלבלבים שמרינקה התלהבה מהם, וכל הזמן משכה אותי ללכת ללטף אותם. אני חייב להגיד שזה קצת הרגיז אותי, אבל אני אעשה הכל בשביל הכוסית שלי, והבטחתי לך שאני גם אקנה לך יום אחד איזה גור פינצ'ר קטן.

ואז בסביבות 4 התקפלנו הביתה, אני חזרתי הביתה, והיא לגבעתיים (:/) יפה שלי עבר מעט זמן ואני כבר מתגעגע.

אינני יכול לחשוב על פנים יותר יפות מהפנים שלך. את מושלמת מכל בחינה.

מת עלייך, אפילו כשאני לומד לבגרויות הדבר היחיד שמעודד אותי זה השיחות החינניות שלנו במסנג'ר.

 

אני שוקל ללכת למפגש לרמוס כמה גמדים פריקים, אבל אני חושש להתקל בתופעות טבע (כמו רודי למשל) רודי אל תקח את זה קשה אחי, ת'יודע למה אני מתכוון. או שלא. כן אני מניח שלא. טוב, נו. לא נורא. לא חשבתי אחרת.

 

תמונות

איזה יום אחד אצל איציק

 

איציק (עם הכובע הכחול),מרינה (היפה שלי3>),ואני עם הכבוע הלבן (בקושי רואים :\) אצל איציק הטחון הזה!@#


מרינה השובבה הזאת החריכה אותי להצטלם


יאללה הלכתי לראות סרט ולישון בביי

נכתב על ידי , 18/5/2007 19:53  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDuduXDaddy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DuduXDaddy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)