לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

And everything I have in this world, And all that I’ll ever be, It could all fall down around me. Just as long as I have you, Right here by me.

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


אף פעם לא אהבתי מישהו שאוהב אותי
אף פעם לא אירגנתי מסיבת הפתעה
אף פעם לא אכלתי פלפל חריף שלם
אף פעם לא אמרתי למישהו "אני אוהבת אותך" מול העיניים והתכוונתי לזה
אף פעם לא בכיתי מסרט
אף פעם לא גידלתי כלב
אף פעם לא גילחתי את שיער הראש
אף פעם לא גנבתי
אף פעם לא דיברתי ברדיו
אף פעם לא הופעתי בטלווזיה
אף פעם לא החלקתי על הקרח
אף פעם לא היה לי גיטרה חשמלית
אף פעם לא הייתה לי גיטרה קלאסית
אף פעם לא היה לי גשר
אף פעם לא היה לי נכשל בתעודה
אף פעם לא עקרו לי שן
אף פעם לא היו לי 2 שטרות של 200 בארנק
אף פעם לא הייתי במוסד לחולי נפש
אף פעם לא הייתי במשחק כדורגל
אף פעם לא הייתי בניו יורק
אף פעם לא הייתי בת 18
אף פעם לא הייתי הכי יפה
אף פעם לא הייתי ער כל הלילה
אף פעם לא הלכתי על פסי רכבת
אף פעם לא השתכרתי
אף פעם לא השתתפתי בתחרות כשרונות צעירים
אף פעם לא התגשמה לי משאלה שבקשתי כשכיביתי נרות יומולדת
אף פעם לא התנשקתי עם מישהו מעל גיל  18
אף פעם לא התפרסמתי בזכות כישרון
אף פעם לא חייתי את היום "הכי טוב בחיים"
אף פעם לא חתכתי את עצמי
אף פעם לא טעמתי חומוס
אף פעם לא ירדתי יותר מ 5 קילו בדיאטה
אף פעם לא ישנתי בפארק
אף פעם לא למדתי לקרוא תווים
אף פעם לא ניסיתי סמים
אף פעם לא נהגתי במכונית
אף פעם לא ניסתי להתאבד
אף פעם לא ניפגשתי עם אנשים מהאינטרנט
אף פעם לא נסעתי עם מישהו זר
אף פעם לא נסעתי במשאית
אף פעם לא טסתי בכדור פורח
אף פעם לא הייתי בכותל
אף פעם לא הייתי בחרמון
אף פעם לא נעלתי קרוקס
אף פעם לא נשכבתי על הכביש
אף פעם לא נשרפתי מהשמש
אף פעם לא סמכתי על זכר
אף פעם לא עליתי לגג של עזריאלי
אף פעם לא עשו לי מסיבת הפתעה
אף פעם לא עשיתי משהו שרק אני יכול
אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית
אף פעם לא עשיתי רשימה ממש ממש ארוכה
אף פעם לא עשיתי שעווה
אף פעם לא קיבלתי כל מה שרציתי
אף פעם לא קיבלתי נשיקה מאימו
אף פעם לא קיללתי את אמא שלי מול הפרצוף שלה
אף פעם לא קיללתי את ההורים שלי מול הפרצוץ שלהם
אף פעם לא ראיתי שלג יורד
אף פעם לא הייתי יותר משבוע מחוץ לבית בלי משפחה
אף פעם לא רציתי משהו שאין לי
אף פעם לא שברתי עצם
אף פעם לא שברתי שן
אף פעם לא שמחתי בשביל מישהו שהצליח יותר ממני
אף פעם לא שתיתי אלכוהול יותר מלגימה אחת
אף פעם לא הייתי מצחיק
אף פעם לא הייתה לי תעודת הצטיינות
אף פעם לא ניצחתי בשלב הבינוני של שולה מקשים
אף פעם לא שמתי עדשות
אף פעם לא עשיתי קמפינג ביער
אף פעם לא קראתי את כל העיתון בבוקר
אף פעם לא בכיתי בגלל ספר
אף פעם לא התנשקתי על הגג של עזריאלי
אף פעם לא איחרתי לבצפר
אף פעם לא איחרתי לבצפר ביותר משעה
אף פעם לא קניתי משהו שעלה יותר מ - 1000 ש"ח
אף פעם לא צילמתי סרט
אף פעם לא אהבתי את עצמי
אף פעם לא התנשקתי יותר משעתיים
אף פעם לא אהבתי גמבה
אף פעם לא אהבתי פלפל
אף פעם לא אהבתי חציל
אף פעם לא עשיתי קניות ב - 1000 ש"ח
אף פעם לא היה לי מסך פלזמה בחדר
אף פעם לא רציתי למות
אף פעם לא התנשקתי עם קרח
אף פעם לא אכלתי לבד קופסת אוראו
אף פעם לא דיברתי כל הלילה במסנג'ר
אף פעם לא דיברתי כל הלילה בטלפון
אף פעם לא הפתעתי מישהו בנשיקה
אף פעם לא הייתי באילת
אף פעם לא טסתי
אף פעםי לא עשיתי אורגיה
אף פעם לא עשיתי את זה בשירותים של ארומה
אף פעם לא ישנתי עם אחי הקטן
אף פעם לא שמעתי את כל השירים שיש לי במחשב על פלייליסט אחד
אף פעם לא כתבתי שיר
נכתב על ידי , 23/7/2008 07:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkryptonite™. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kryptonite™. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)