לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ביקורות מפי שושונדלה!


ביקורות בהזמנה לבלוגכם!!! (לא כולל ערים וירטואליות..)

כינוי:  מבקרת=)

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

ביקורת ל"דובון עזרה ועיצובים".


טוב, אז זו בעצם הביקורת הראשונה מאז ה"פתיחה מחדש" של הבלוג, אתם מוזמנים להגיב ולהזמין ביקורות (או סתם להגיב=).

 

 

שם הבלוג: דובון עזרה ועיצובים.

אני מניחה ש"דובון" הוא ניסיון למצוא שם מקורי שעוד לא השתמשו בו בישרא, זה נחמד ועוזר לאנשים לזכור באיזה בלוג עיצובים הם היו

(שזה דבר טוב מאחר ויש כל כך הרבה בלוגים כאלה בישרא..) אז סבבה.

 

עיצוב הבלוג: הבלוג מעוצב בסגול לבן שזה דיי משעמם בעיקרון אבל התמונה מוסיפה קצת עניין,

אני חושבת שזה יהיה רעיון טוב לנסות למצוא סגול תואם לתמונה כי הסגול שבחרתן קצת זוהר ולא מחובר..

סך הכל עיצוב נחמד, אבל עניין הצבע קצת מפריע לי.

 

רשימות: סטנדרטיות, שום ייחוד, רגילות לגמריי- מעט רקע על הכותבות והעיצובים עצמם,

אבל אני חייבת להגיד שיש לכן לא מעט קישורים לעזרים, מה שאוטומטית מעלה את הרמה של הבלוג,

היה יכול להיות נחמד אם הייתן כותבות עוד כמה מילים על עצמכן או על הבלוג (יותר ממה שכתוב שם..), זה רק יכול לעזור.

 

כניסות: אני ראיתי 3,715 כניסות לבלוג, בהתחשב בזה שהוא פתוח כבר שנה זה לא רע בכלל=]

 

תוכן: טוב, על צורת כתיבה או משהו כזה אין לי מה להגיד מכיוון שהבלוג באמת מיועד לעזרים,

אני יכולה להגיד שהעזרים יעילים , מסודרים ובנוסף הן גם מפרגנות ומפנות אותנו לבלוג ממנו העזרים נלקחו.

 

 

סיכום: טוב אין ספק שאתן באמת משקיעות ואוהבות את הבלוג, כל פוסט הוא ארוך,מושקע, וכולל הרבה דברים. 

אתן גם מעדכנות דיי הרבה פעמים בחודש שזה מצויין,

אני חושבת שאתן צריכות להמשיך להשקיע בכל פוסט כמו שאתן כבר עושות. 

אם תיהיו קצת יותר מקוריות ותחפשו כפתורים\תמונות\עזרים\עיצובים שיהיו קצת פחות נפוצים בישרא

אתן תוכלו בכלל להגיע לכמות כניסות גדולה יותר, קוראים מחפשים מקוריות.

 

נכנסתי לחילק גדול מדפי העזרים שלכן, בחלקם קצת יותר חיפפתן, אבל אם הזמן אתן רק

משתפרות ואני חושבת שאם תחזיקו את הבלוג הזה עוד הרבה זמן הוא רק ישתפר.

 

אני חושבת שזה טוב שאתן מתמקדות בעיצוב, בבלוגים כאלה נוטים להתחיל כל מיני פינות ייעוץ,

מדריכי איפור ודברים בסגנון, זה דווקא נחמד שיש לכן נושא מוגדר.

 

סך הכל באמת אחלה בלוג.

 

ציון: 8 מתוך 10, אולי אפילו 8.5..=]

 

קישור לבלוג:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=454163

 

 

 

ביי ביי, ותזמינו ביקורות

נכתב על ידי מבקרת=) , 16/7/2008 12:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , ביקורת בלוגים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למבקרת=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מבקרת=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)