לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי


אז ככה בן 13 אוהב כדורסל התחלתי לעצב ב- 15 ל 5 07 ו...הבלוג יהיה על החיים שלי מן הסתם על האהבה וזהו

Avatarכינוי:  ~!@שגיא@!~

בן: 30

ICQ: 214847795 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

חזרתי מחו"ל יששש


וואלה חזרתי אני פה בארץ אחרי טיסה ראשונה שלי טיול בר מצווה להולנד היה מאגניב קיצר היה שווה רצח היה מאגניב לא יודע למה אבל אני צריך ללכת לבצפר ואני לא הולך אני יושב על המחשב אין לכם מושג איזה כיף לשמוע קצת עיברים במקום חונגובולולו התחלנו לומר למלא אנשים מי מכוער וזה והם לא הבינו חייכו והלכו... אז יאללה אני עפתי לבצפר 7:45 חחח
Cya
נכתב על ידי ~!@שגיא@!~ , 29/5/2007 07:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נו אז יום שבת יומיים לפני הטיסה אורזים תיק
היום זה יום משעמם מה שמוזר זה שצריך להיות היום יום שווה טוב נו אולי בהמשך
אני הולך היום לX-ית שלי כדי לתת לה הזמנה לבר מצווה ב 4.6 (אחרי שאני יחזור מן הסתם...) היא עברה בצפר ואנ'לא ראיתי אותה מלא זמן.... אז אולי יהיה שווה...
בנתיים אנ'לא רואה סרטים שקשורים לטיסות כמו הטיסה כי אני פעם ראשונה טס ואני מת מפחד!!!! פחח זה נשמע טיפה דפוק... :]
נכתב על ידי ~!@שגיא@!~ , 19/5/2007 07:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





טוב אז ככה ............:
<אזז ככההה
אז כמו שהבנתם קוראיםם למלך שלנווו שגיא מיכאלי
גר באר שבע
בןן 12 וחצי
9.5.94 מכאןן הסיוט שלל אמא התחילל:)
מזלל שור
חברההה??איןן ...... פנוי אז יאללה להשאיר טלפונים בסוף
אאיי סיי? 214847795
חפרת?- נמחקת,!#
חזרת?#-אוגנרת,!#
עוד משהו?!?!חפשו בגוגללל
ד"שים:
נכתב על ידי ~!@שגיא@!~ , 19/5/2007 07:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

79
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~!@שגיא@!~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~!@שגיא@!~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)