לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קים הנסיכה :]


כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


הייתי ביום שיישי בבת ים יוו היה כ"כ כייף ממש נהנתיי..

 

אחיי מחכה לטלפון ביום שניי של הטיול..

 

גם אני יתקשר ,  אניי אווהבת אותך

 

ספי מאוור אבירןן אני ממש שמחה שראיתיי אותכם אתם ה-שלישייה האחדים והיחידים

 

סתיווו ומתן כפרוות עליכם אני מתה עליכם אני מאוושרת שיש ליי אותכם

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/10/2007 21:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אייזה כייף היה היוום . 

 

מחחר אצל לינו'ש!@

 

אחיי אניי אווהבת אותך..

 

"אושרי" אני שוונאת אותך..

 

תקשייב "אוושריי"

 אם אתה מגייב אז תכתווב בשם :  "אוושרי"

 

בעייייייייייי

נכתב על ידי , 2/10/2007 20:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יש ליי אח חדשש:]

 

עמיייתי אחיי אני אוהבת אותך כ"כ ..

נכתב על ידי , 1/10/2007 11:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקים הנסיכה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קים הנסיכה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)