לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כשהיית צריך אותי , תמיד הייתי שם בשבילך ..


אבל אתה, אתה אף פעם לא יודע להיות שם בשבילי .

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2008

בלוג חדש .


553462 .

:]

נכתב על ידי , 16/5/2008 19:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיול שנתי 2008 - אין דברים כאלה ! .


וואי, היה מטורף, היה כיף, היה מעייף, היה הכי הכי הכי מכל הדברים ,

אבל אין לי כח לתאר הכל אז אני רק אגיד בכמה מילים .

נהניתי ברמות , הטיול הכי כייפי שהיה לי בכל שנות ביה"ס למינהן D:

השתדלתי לחשוב כמה שפחות על מה שהציק לי ועיצבן אותי ברוב הפעמים ,

ובזכות אנשים נורא נורא נחמדים (אורני רני רני חמדתי וטלו הטיפשת D:) ,

הצלחתי לחשוב על הדברים החיוביים בטיול D:

והיה ממש ממש כיף .

חוץ מהמסלולים שהיו מעייפים רצח ,

הכל היה פשוט .. פשוט אין מילים .

הרבה זמן לא צחקתי ככה,

ושרתי ככה, ורקדתי ככה, והתחברתי ככה עם אנשים ,

והרבה זמן לא נהניתי ככה,

והייתי עושה ת'טיול הזה עוד 5 פעמים לפחות . (ולוותר על הקטע של המדריכה החופרת והמסלולים המטומטמים!)

באמת שאנ'לא מגזימה, היה פשוט כיף.

אין עוד איך לתאר את זה.

 

וחזרתי עם מצברוח , משהו לא מהעולם הזה D:

 

אז עם קעקוע חינה בגב שנמרח ,

חלקי גוף שרופים ,

גוף כואב בכל מקום וברמות שלא ניתן להסביר,

עייפות שלא נפסקת ,

גב שבקושי מתפקד בגלל השק שינה הדבילי הזה ,

ובנימת - שלושה תוכים בבוקר עסוקים , בפטפוט משפט פשוט בן שלוש מילים ,

בוקר טוב לתוכי, לתוכי בוקר טוב, טוב לבוקר תוכי, לתוכי בוקר טוב P: ,

צ'או (:

 

 

נכתב על ידי , 13/5/2008 21:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Blueye™ ב-27/5/2008 18:18
 



לדף הבא
דפים:  

4,926
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירניק(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירניק(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)