לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מממממממממממ


מממ..תקראו ותגיבווו =]]

כינוי:  טינקרבללל =] @# $

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

חברות !? אין דברררר כזההה =[[


לך,

ממך לא ציפיתי לדבר כזה..אם זה היה מישו אחר אני כן הייתי מאמינה..

את,שאמרת שאנחנו חברות מכאן לקבר והכי מעברר .. ..

בווווום זה מה שהרגשתיי בלבבב התחלת להתנהג מגעילל לשכוח מי הייתה איתך כלל הזמן

שיקרת , רימית , צעקת כמו מטומטמת !! @@

 

אני אמרתי לעצמי "אני לא מתחרטת..זה מה שהיה צריך לקרות..היא?לא חברהה אמיתיית"

אבל אני מתגעגעת לצחוקים לשירים לזה שהיינו טוחנות אוכל באמצע הלילה לזה שהייתי מספרת דברים

ואת היית משתעממת מזהה..

 

עכשיו?אי אפשר להחזיר את  הגלגל לאחור..אני לא רוצה בך ואת לא בי.

 

היה כיף..חבל..

 

נכתב על ידי טינקרבללל =] @# $ , 12/8/2007 14:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטינקרבללל =] @# $ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טינקרבללל =] @# $ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)