לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

cool שיגעון



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008


כפרותתתתת הכל צחוקים מה לא מובן? איך לא קלטתם אפוא את הציניות וההומור ה-cool-יים שיגעון שבבלוג הזה?

 

סתם חח אז תחסכו תגובות של "מה את קוראת לעצמך נרקומנית"/"כריסטיאנה פ התקשרה וביקשה תחיים שלה בחזרה"/ "אל תעשי סמים זה רע"/"היי בנטורללל3>"

ותפתחו קצת הומור נשמות!

בייוש אפוא

נכתב על ידי , 16/8/2008 17:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדן אנד תמררר ב-11/9/2008 21:13
 



מסיבההההה


 

מסיבה בסאונד ב 27.8, עם מוזיקה מטריפה, יהיה cool שיגעון

כרטיסים לקנות אפוא רק אצלי מאדאפקרסססס!!!

 

ובכן השבוע עבר עליי בחרדה נוראה. פה בזירה אנחנו כבר פוחדים להיות הראשונים שיקרבו את הראש אל השקית. כולם פוחדים שזו תהיה שאיפתם האחרונה. שאיפת הזהב. גם הדילרים בקרביץ מנסים לרמות אותנו ולמכור לנו דבק פלסטיק במקום דבק מגע. ואנחנו כל כך מסטולים מה-dope שאנחנו לא שמים לב לטיפוסים המחורבנים האלה.

והפרים של סיירת ההורים, שמרחיקים את הפראיירים. לא נשאר לי אפוא מארק אחד לרפואה.צילצלתי אפוא לרונן המאונן, הברנש הנאלח ביותר מבין הפראיירים. הוא היה מאותם טיפוסים שפונים אל הילדות שבכביש כשרצו קצת שקט מאשתו הפריג'ידית.

כשסיימנו רונן נתן לי כמה מארקים. אבל מה אני יעשה עם מרקים בישראל אפוא, כוסעמק ערס

נכתב על ידי , 10/8/2008 13:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדן ב-11/8/2008 10:49
 



אני עדן פ


טווובב לא הייתי פה הרבה זמן!

אולי זה בגלל שאימי שלחה אותי לכפר קטן ליד כרמיאל כדי לעשות שם גמילה מדבק. שם, הרי, אין נרקמונים המכורים לדבק מגע. יש רק משונררי נרגילות, והם הרי נורא שלווים. אני רוצה לחזור לכפר סבא. אני מתגעגעת לדבק ולריטלין. כבר הרבה זמן אני נקיה אפוא. הימים הראשונים של הגמילה מדבק היו נוראים, ממש חרדת אימים אפוא. חלמתי את עצמי לוקחת את השופרפרת במקום הקבוע שלי בזירה, "דבק מגע עד המוות" , ונושפת פנימה והחוצה. אח"כ אני הולכת ומדברת עם הטיפוסים ה-coolים שיגעון אשר מסתובבים שם. הם, כמוני, על דבק. אני happy ומסטולית. בעצם לא בא לי אפוא לדבר איתם כאשר אני אנטיפטית מגניבה אשר סולדת מהחברה.

אחח.. אבל  אלו רק חלומות כי בנתיים אני תקועה בשממה הזו. איזה מין חור זה משגב, שאפילו חגי אי אפשר להשיג בו?!?

אבל ביום ראשון אני נוסעת בתחתית לבקר את חברתי תמר, גם היא מכורה לדבק. ורק בכיתה ח'.

ביחד נעשה כמה פריארים ונלך לדילרית הקבועה שלנו בחנות קרביץ.

 

 

להתראות, אפוא,

עד לפעם הבאה!

עדן פ.

נכתב על ידי , 6/8/2008 22:46  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדן ב-9/8/2008 21:10
 





3,590

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לiLoveDetlef_13 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על iLoveDetlef_13 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)