לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היפה והאמיצה


כשהיא מתלהבת אז אתם צריכים לראות איך סוסים בדהרה אין מה להשוות וכשהיא צוחקת אז הקרח כמו נמס


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

כאן אני מאושרת


 

"לבד,
בתוך בלון,
נועה מחכה להיוולד.
מעט אור,
מעט אוויר,
אבל קרובה מאוד ללב אמא שלה.

שומעת אותה צועקת.
תוהה האם כך יהיה העולם הבא
אני מוותרת
כי אני לא מוכנה לצאת לשם.

עוד מעט יגיע האוכל
נועה רעבה,
נועה מחכה,
כמו נסיכה בממלכה שלה,
כל מה שהיא דורשת היא מקבלת.

שוקלת מה לעשות היום,
אולי אני אצוף קצת,
אולי סתם לבעוט,
כאן אני מאושרת
ואני לא מוכנה לצאת מכאן.

חושבת על ההורים שלה שם בחוץ,
גם בלעדי קשה, מי צריך את זה,
אני נשארת
כי אני לא מוכנה לצאת מכאן"

(ירמי קפלן)

 

כמה סוער יכול להיות סקס בחודש תשיעי. רומנטי, רונן מדליק את מנורת הפרחים האדומה, שם שמן עם ריח טוב במבער הקרמיקה, שוכב לידי ומחייך בכל הגוף. אנחנו צוחקים, נוגעים, נושמים, מתלטפים, אוחזים. אני מסתכלת עליו מקרוב כמו בפעם הראשונה. עיניים תכולות, זיפים, חיוך כובש קמטוטים סביב העיניים, אצבעות מלטפות כתפיים וזרועות. כל לילה אני חולמת עליך.

 

אנחנו בסלון, השז לונג מחבק אותי, ראשינו על אותה כרית, יחד אנחנו ריש ארוכה. השיער של רונן חלק, אני מלטפת ומתקרבת עוד קצת. הוא מסתובב על הצד ומניח יד על פיצי. אני רוצה שהיא תשכב איתי ככה על השז לונג, חלקה וצחקנית ויהיה לה ריח של תינוקת ובגדים של תינוקת וכפות ידיים קטנטנות של תינוקת. אבא שלה ינשק לה את כפות הרגליים ויעשה לה פררוווררוו בבטן. יהיו לה עיניים סקרניות של תינוקת והיא תרצה לינוק ולישון. אבל בינתיים היא איתי, בלתי נפרדת, ובינינו געגוע.

 

נכתב על ידי , 14/9/2009 11:02  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 44




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגילי אש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גילי אש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)