לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היפה והאמיצה


כשהיא מתלהבת אז אתם צריכים לראות איך סוסים בדהרה אין מה להשוות וכשהיא צוחקת אז הקרח כמו נמס


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

שמונה שבועות


 

איך חולפים הימים. מי (זה שיר של זך). בכל מקרה אני יושבת פה בחזיה ותחתונים אחרי מקלחת קצת קופאת מקור, הילדה בעריסה בחדר השינה ורונן ישן או לפחות מנסה לישון ואני רק נכנסתי לחדר העבודה ללבוש פיג'מה ואיכשהו באמת שאינני יודעת כיצד נשאבתי לפה והנה יש כמה דקות, ממש דקות אחדות כי אני עוד צריכה לישון ולשאוב ולשטוף לא בהכרח בסדר הזה ומי יודע מתי היא תקום לאכול כי אולי יש לה קפיצת גדילה או סתם ערבוב שעות כי בצהריים היינו בעל האש אצל מומו והיא לא ישנה כל כך טוב אצלה, מההתלהבות והסקרנות והיא דילגה על תנומה אחת אז זה קצת בילגן לה את השינה וככה זה כשיש ילדים צריך לחשוב על השינה שלהם ועל האוכל שלהם ובכלל עליהם, כי כבר שמונה שבועות שלמים אנחנו ככה, אחד עם השני ואיתה וזה הכי כיף בעולם וזה נעים וטוב וזה עושה חמים בבטן ודמעות בעיניים והתרגשות כזו שמחה לראות אותה אפילו אם זה אחת בבוקר. העיניים שלה כל כך כחולות ותמימות וטהורות והחיוך שלה ממיס ומצחיק והלחיים שלה שמנמנות והיא כולה לחמניה חמימה ומתוקה ורכה וחלקה ונעימה ואהובה ויש לה ריח של תינוק, אני לא יודעת בגלל התתרנות אבל אמרו לי.

נכתב על ידי , 28/11/2009 22:16  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 44




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגילי אש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גילי אש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)