היפה והאמיצה

כשהיא מתלהבת אז אתם צריכים לראות איך סוסים בדהרה אין מה להשוות וכשהיא צוחקת אז הקרח כמו נמס

<<    דצמבר 2009    >>
20212223242526

12/2009

כה חגגנו

יום החג הגדול מאחוריי ומלפני ומצדדיי, רונן לא הלך למילואים ואני בת שלושים וכמה ימים. התינוקת חמודה מאוד ואהובה מאוד וורודה מאוד. בידיים הקטנות שלה היא ממששת בדים ואנשים ופרווה, זה נעים. בעיניים הכחולות שלה היא מביטה בסקרנות ובאהבה והיא מחייכת חיוך של ממש, חיוך אמיתי של אהבה והכרה ואושר, זה נעים עוד יותר. גם ככה לחבק את הגוף הקטן הזה, צמוד צמוד, מתחת לשמיכות, זה תענוג, אוצרי.

באורח פלא מצא רונן ברגע האחרון, שלא לומר כחצי שעה לפני שיצאנו מהבית,  צימר להתארח בו. ארזנו את טפינו ואיכשהו השתחלנו אל המכונית, אליענה ואני מאחור, שרי ומאיר מקדימה ורונן נוהג. עברנו בלחמים והצטיידנו במאפה אורי, קישים, לחמניות מקלות גבינה וגם שש סופגניות טעימות. אחר כך עברו במכולת הגבינות וקניתי שחת, בוש, גאודה וגבינת עזים קצח וסיימתי בלאונידס, שם רכשתי מגוון נאה של פטיפורים, שוקולד ומרמלד, הידד ליום ההולדת.

הגענו בשעת שקיעה למנות ונכנסנו לצימר מקסים, עם ג'קוזי ענקי, ריהוט עץ שנבנה במיוחד עבור הבקתה, סאונה, קמין עצים, מערכת קולנוע ביתית מפוארת, מכונת אספרסו משובח ומיטת אפיריון, ואפילו לול לגברת בוטן. התקשרנו לאבי להזמין ארוחת בוקר ליום המחרת וגילינו שאפשר להזמין ארוחת שף עוד באותו הערב. קיבלנו לצימר ארוחה נהדרת ושופעת, ששימחה אותנו והשביעה אותנו ואת הכלבים. סלט ולחם ומטבלים וטחינה ואנטי פסטי וביף בורגיניון וסטייק פרגית ותפוחי אדמה ואורז וקרפ תפוחי עץ ועוגת שוקולד חמה, הכל טעים וחם ונהדר. בבוקר, אחרי לילה חמים ומענג, קיבלנו לצימר חביתות פטריות ועשבי תיבול, סלט טרי טרי, מגוון לחמים ולחמניות, שפע של גבינות, חצילים מטוגנים, טונה וסלמון ואבוקדו וזיתים, לימונדה סחוטה ואפילו מאפי קינמון ועוגיות בישקוטי. אכלנו וזללנו ונהנינו וראינו מד מן שרונן הביא עמו וטיפלנו בתינוקת ואז ארזנו אותה והדרמנו לעכו.

בעכו חנינו ליד הים מול אורי בורי ונכנסנו לאכול את הארוחה השנתית. בשל אירועי הבוקר הסתפקנו בארוחת טעימות צנועה למדי. מרק פירות ים מצוין, שרימפס על אבוקדו ברוטב נהדר עם זיתים כהים, פילה אינטיאס בשרני וטעים עם תפוחי אדמה אפויים וגולת הכותרת, המנה הטובה והטעימה והמשובחת ביותר בארץ, קוקי סן ז'אק ברוטב חמאה ואצות והשם יודע מה הם שמים שם שהוא כל כך טעים כך שהמחבת חוזרת למטבח נקיה לגמרי. לקינוח שמחנו לחזור לשטרויזל האהוב וגם לגלידת הקינמון העדינה. היה טעים ונעים ואליענה נמה וכשקמה אכלה והסתכלה סביבה וחזרה לישון. בדרך חזרה עברנו בשבי ציון וקניתי קצת בגדי הנקה ובצימר נחנו ושמחנו ושוב נכנסנו לג'קוזי הענק והיה נעים כל כך עם כל האהובים.

בבוקר אחרי ארוחת הבוקר השופעת והטעימה, שהפעם כללה מין גביניות טעימות לקינוח, היינו צריכים לארוז, אבל אף אחד מאיתנו לא רצה לזוז. אליענה נחה בינינו, שרי ומאיר נחו על השטיח וגם אנחנו שכבנו בנחת גדולה. אך חופשתנו הגיעה לקיצה ובחצות היום נסענו תל אביבה, שעתיים ואנחנו בבית. רונן פורק את המזוודות ואני מניקה וגם שולחת הודעות על מסיבת התה הקטנה שתערך אי"ה בכ"ה בכסלו. נדליק נר ונאכל לביבה ועוגיה ונשתה תה ולמברוסקו, יהיה דיסקו.

נכתב על ידי , 10/12/2009 12:10
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט