לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היפה והאמיצה


כשהיא מתלהבת אז אתם צריכים לראות איך סוסים בדהרה אין מה להשוות וכשהיא צוחקת אז הקרח כמו נמס


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

מה שאני צריכה לעשות


 

בגלל מזג האויר הסוער גברת בוטן לא זכתה אתמול לטיול. משום שרונן לא הצילח לקום בבוקר, הוא הוריד את הבוטנים רק לכמה דקות. שמחתי שאוכל ללכת לטיול עם הכלבים ועם אליענה, נצא אל הרחוב, נעבור בגינה הגדולה, אולי אקנה פרחים, אולי שוקולד לבן כדי להכין מוס תותים ושוקולד לבן. נצא אחרי שהיא תקום משינת הבוקר שלה. זה בטח יקרה ממש בקרוב, כי היא ישנה משעה תשע. בינתיים הייתי צריכה ללכת להתארגן ולהתלבש ולהסתרק אבל כל מה שרציתי זה לשבת ככה בשקט של הבית ולהזמין דברים מסודות ולקרוא פוסטים חדשים. המאמר של ג'ון סטיוארט מיל "שעבוד הנשים" יצא בתרגום לעברית. זה טקסט פמינסטי מכונן ואני חושבת שאני בת מזל שמצאתי לי בן זוג שרואה בי מישהי שווה לו, שיש לו השילוב המופלא בין אחריות גברית או אבהית, לרגישות ושיתופיות. חוץ מזה שעכשיו יש לנו מדיח אז אנחנו בכלל מסודרים.

 

אמא של רונן מגיעה אלינו היום. היא תישן אצלנו. גם אמא שלי מגיעה אלינו היום. היא מגיעה בכל יום שלישי. אנחנו הולכים לצפות באוואטר, זה מה שרונן ביקש ליום הולדתו שחל בתחילת החודש. אמא של רונן ראתה את אליענה רק ארבע פעמים מאז שהיא נולדה, פעמיים היא הגיעה אלינו, פעם אחת במסיבת ופעם אחת כשהיינו אצל אח של שי. אליענה תהיה בת ארבעה חודשים בעוד שבוע. זה עצוב לי מאוד, אבל העתיד יהיה אחר, כי כשאני אחזור לעבודה, אמא של רונן תטפל באליענה. אז הן צריכות להתרגל אחת לשניה. אז היא בטח תבוא אלינו ותישן אצלנו אחת לשבוע מעכשיו וזה משמח אותי מאוד. לא היו לי אף סבא או סבתא.

נכתב על ידי , 26/1/2010 09:47  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האב הגדול


 

יש לנו התמכרות לתוכנית חדשה, האב הגדול. במקום לראות חבורת אנשים חיה בבית גדול בעיצוב מטורף, מתווכחת ומשלימה, צוחקת ומקסימה, עילגת ומעוררת מחשבה, אנחנו צופים ביצור אחד נם במיטתו. היצור הוא תינוקת, שמצליחה להיות גם בתאורת האינפרא רד ואמצעי ראיית הלילה מתוקה במיוחד. לעיתים היא מזיזה את היד או מלטפת את שיערה, לפעמים היא מסובבת את הראש או מושכת את השמיכה. מדי פעם היא מתעוררת, מחוייכת ומדברת. לפעמים היא קוראת לנו. הכי אני אוהבת לשבת בסלון ולצפות בתוכנית כשרונן הולך לחדרה כשהיא קוראת לנו. הוא מחזיר לה את המוצץ שנפל, מלטף אותה ברכות, מהמהם ששש ארוך ונעים. אני רואה רק את היד שלו הגדולה מכסה אותה ועוטפת אותה ואת טבעת הנישואין.

נכתב על ידי , 24/1/2010 23:47  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שמאוד רציתי


 

אחרי לילה רעוע למדי, בו אליענה גמעה מאות מיליליטרים של חלב אם ואני דשדשתי בנעלי הבית החתוליות בין חדר השינה לסלון, התעוררנו בבוקר וראינו שהשמש זורחת והשמים כחולים וכל זה ושמנו פעמינו לגן הבנים. מהבית הבאנו טחינה ועגבניות שרי ותו לא, אז תגברנו כוחות וקנינו מהבייקרי של הבראסרי גם קרואסון ז'מבון-גאודה מופלא במיוחד, בגט דגנים רך ונהדר, מגוון לחמניות, דייניש שוקולד אלוהי וגם קינוח תותים בכוס עם קרם פטיסייר, שטרויזל וג'לי תות, דליקטס מושלם מכל הבחינות. כשהגענו פרשנו את המחצלת ואת שמיכת הפקיניק של אליענה, ערכנו את המטעמים וקצת התחלנו לזלול. אחותי ובעלה הטרי הצטרפו אלינו אחרי כמה דקות וחבריהם, שירה ואורן, שישבו למרבה ההפתעה בסמוך אלינו, הצטרפו גם. שירה הכינה סיר חמין גדול שהיה מצוין ואחותי הביאה כריכים טובים. הקאוה זרמה כמים, השמש חיממה בנועם ומצב הרוח היה משופר. הכלבים התרוצצו אנה ואנה ברחבי הפארק עם הכלב ספי וכלבים מזדמנים אחרים והיה נעים ביותר. כשחזרנו רונן עשה לאליענה אמבטיה ואחר כך השכיב אותה למנוחת צהריים במיטה שלה. אנחנו הצצנו אליה באמצעות האינטרקום וידאו המשוכלל וצפינו בדקסטר ובית הבובות משנה שעברה. אליענה התעוררה לפני דקות אחדות, והיא חמודה מאוד וככה עבר עלינו היום המשפחתי בדיוק כמו שרציתי. הידד!

נכתב על ידי , 23/1/2010 17:51  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 44




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגילי אש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גילי אש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)