לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין לי דרך לישון בלעדייך, ואין לי כבר חשק לקום. ל-ק-ח-ת-י ל-ב , ולא נשאר לי שם כלום . . .


אין לי דרך לישון בלעדייך ואין לי כבר חשק לקום לקחתי ללב ועכשיו לא נותר לי שם כלום

כינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2007

אתה הורג אותי.


כל יום אתה הורג אותי יותר,
כל יום חתיכה קטנה ממני מתה,
אתה פשוט רוצח!
אתה גורם לי לבכות, אתה גורם לי כ"כ לשנוא אותך..
אבל עדיין לאהוב.
עשית ממני מזוכיסטית, שסולחת על כל דבר,
גם אם לפניי זה הוא היה בלתי נסלח.
פשוט רצחת את האישיות שלי,
אני פשוט לא אותו דבר..
ניהיתי בלתי נסבלת בגללך.
אולי זה בגלל שאתה בלתי נסבל?
תחשוב על זה מותק.
ובנתיים?
אתה הורג אותי, לאט לאט יוצאת ממני הנשמה.
אתה שואף אותה ממני, לגימה לאחר לגימה...
ואני בנתיים נשארת ריקה.
שוב בוכה ושוב שונאת,
אבל אוהבת.
 
תפסיק..
אני רוצה לחתוך, אבל אז אתה מבקש סליחה והכל חוזר.
תפסיק בבקשה...
רק תיתן לי ללכת,
אל תחזיק אותי יותר...
תפסיק.
נכתב על ידי , 29/12/2007 22:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנייט באטרפלאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נייט באטרפלאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)