לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


טפטפת המחמד של שמחה
Avatarכינוי:  noa SB.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

זה שיר פרידה, אז בואי רק אמרי שלום




 

חשבתי לעצמי שהמקום הזה לא מתקדם לשום מקום.

שום דבר מעניין בחיים שלי לא קורה ואין לי בכלל מה לכתוב פה, וגם אם קורה משהו אין לי יותר מדי כוח לפרט.

בבלוג הזה הייתי מעדכנת כמעט כל יום(ואפילו כמה פעמים ביום) בתחילתו כשעוד הייתי בת 13 בכיתה ז',

הכל היה כתוב פה, הרבה אנשים היו פה, הרבה אנשים הוזכרו פה, הרבה תקופות עברתי פה ועכשיו..

עכשיו הגיע הזמן להתבגר ו"לעזוב את הקן".

והפעם אני לא אחזור(לפחות לא בזמן הקרוב).

אבל הבלוג ישאר, תמיד ישאר :) כמו שהזכרונות שלי והעבר שלי תמיד ישארו. זה רק חלק קטן ממנו.

שלוש שנים של כתיבה כל חודש, כל חוויה, כל דבר קטן..ועכשיו זהו.

את האמת שזה קצת קשה לי להפרד אחרי תקופה כל כך ארוכה, אבל אני השתניתי, וגם האופי של הבלוג הזה השתנה

(אתם יכולים לדפדף אחורה ולראות, אבל אל תעשו את זה).

אנשים שבאמת נשארו חברים שלי מאז אני מאמינה שעדיין מבקרים פה לפעמים.

 

גם לי קצת נמאס, אני מרגישה שבאמת השתניתי והתבגרתי ויש לי עוד המון מה ללמוד.

 

טוב, אז זהו.

אולי נתראה מתישהו בבלוג אחר האתר אחר בזמן אחר.

 

היה טוב, היה נחמד

להתראות :)

בפעם האחרונה(אויש אני כזאת דרמטית)

נעה =]

נכתב על ידי noa SB. , 7/3/2009 20:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חנהאנה. ב-9/3/2009 09:13
 





14,754

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoa SB. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noa SB. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)