לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

nobody knows what is LOVE

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 190129499 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אההההה אהההההה


היי מה נישמה אנשים ?..

אמ...יש היום מחירה של ישראדנס ......ויש שם מיבצאים אז כל

מי שרוקדת או רוקד יכולים לבוא לשם זה ב:שטרן 1 בבית ים !
יש שם נעלי פוינט ודנססניקרס ועוד הרבה דברים לרקדנים (כמוני)

חח... אמ...עים למישהו משעמם אחרי בצפר (כמוני חח...)

אז הוא מוזמן לדבר איתי באיסי ♥ :465203055

 

אז אמ.. ביי ביי ♥

נכתב על ידי , 24/9/2007 16:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסתמונות חח..


סליחה אין פןסתומונות אבל אני אסים בקרוב !!

 

אמ...איך הבלוג יפה???

 

עים כן אז אז לא אני עיצבתי אלה חברה טובה שלי לרק'ה שעכשיו באמריקה אז ולריה

תהני לך !!

 

אה מיי צם חח אני !!!!!! אני לא ממש רוצה אבל פסדר אז יאלה גיבו בננות ובננים.

נכתב על ידי , 21/9/2007 15:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חחחחחחזרתי


היי מה קורה חזרתי חח ....אני סגרתי את הבלוג ועכשיו שיחזרתי או יאי..

אמ... הפעם אני עאדכן חח ..

 

יאלה ביי ביי

נכתב על ידי , 16/9/2007 15:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





116
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTHE girl™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על THE girl™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)