לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה אותו סיוט רק שעכשיו אתה ער...


נערה מתבגרת בגיל העשרה..

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 317498502 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

שוווב אני .


עדיין החיים שלי בזבבבל.

הוא-עדיין לא מדבר איתי .

היא-כן מדברת איתי . אבל אני מרגישהה שהיא כבר לא אותה חברה שלי . ובצדקק . !

מאיייה מקמל . אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש מצטעערת . על הכל . 33333>

שליי בר חחביייב . תודה על הכל . את ממש עזרתתת ללי . אני שמחה שיש לי אותך . 33333333>

דור עוווזרי . מקווה שגם אתתתה תסלח לי מתי שהוא . I LOOVVE YOU SO SO MUUCHH< 333333333

 

נכתב על ידי , 9/7/2008 00:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ToM StylE ב-15/7/2008 02:55
 



יאו . שנים .


יאו אני במצב ממש נואש . אין לי כבר עם מי לדבר !

אז החלטטתי לחזור . רק כדי לפרוק . ועכשיו באמת שאני לא יביא לאפ'חדד . מי שיראה זה יהיה רק צירוף מקרים .

לכווווווולם עכשיו יש את השוקס הדפוק הזה .

אווופ אני כ"כ לבד .

אני כ"כ מטומטמת .

אני כ"כ אוהבת אותו .

 

נכתב על ידי , 4/7/2008 23:41  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירזון (: ב-6/7/2008 17:46
 





2,681

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירוזה [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירוזה [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)