לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תחרות צילום.


הבלוג מחפש את הצלם/ת הבא/ה של ישרא!

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

המשימות לגמר!


היי

לא לא נטשתי(: אני רקמ אד עסוקה.

אז אפשר לומר שמה שכאן, זה בעצם החלק הראשון של הגמר.

מוכניםם?

 

 

אז הנה המשימה של כל אחת מכן [לכל אחת יש משימה שונה].

 

שרה-

המשימה שלך, היא לצלם סדרה של 3 תמונות שקשורות זו לזו בנושא גותיקה.

ז"א תמונות גותיות/פיריקיות/אימו, או בקיצור תמונות אפלות כאלה, אבל אני רוצה שתחשבי טוב טוב גם אולי על מסרים בתמונות ולא סתם לדוגמה מישהי שלבושה שחור.

את יכולה לעשות את התמונות כמו מן סדרה בהמשכים, או כמה דברים שונים עם אותה דמות/כל דבר אחר שתצלמי, או גם תמונות שלא כל כך קשורות אחת לשנייה, אבל שכל אחת בעצמה מביעה את הנושא הזה.

 

ענבל-

המשימה שלך היא לצלם סדרה של 3 תמונות שקשורות זו לזו בנושא ההפוך-אופטימיות-החיים הטובים.

ז"א, תמונות שמראות שהחיים יפים, תמונות עליזות, שעושות שמחה וכיף על הלב. תחשבי טוב טוב איך את יכולה להביע את זה בדרך הטובה ביותר, על מסרים או רעיונות שמביעה כל תמונה, ושוב כמו שאמרתי לשרה-את יכולה לעשות את התמונות כמו סדרה בחלקים, נניח עם אותה דמות או כל דבר אחר שתבחרי לצלם, או פשוט 3 תמונות שונות שכל אחת בדרכה מתארת את הנושא שלך.

 

ובנוסף, כל אחת מכן צריכה להגיש תמונה אחת בסגנון חופשי, סתם אחת יפה ומקורית(:

 

ובמשימת הגמר, תישפטו על הסדרות שלכן, ועל כל תמונה שתציגו, וגם אני אציג פה שיקלול של כ-ל הציונים שקיבלתן בהלך התחרות וגם את התמונות הקודמות שצילמתן בשביל שהגולשים יוכלו לראות איזה מוכשרות אתן D:

 

ההצבעה תפתח כששתי המתמודדות יגישו את המשימות, ואז הגולשים יוכלו להצביע, ולבסוף אתן את הניקוד שלי ואשקלל ביחד עם ההצבעות(:

 

 

 

אם משו לא מובן, כל דבר קטן-כתבו לי ואני אעזור.

 

בהצלחה!!

שירקי.

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 15:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הזאתי, נו, איך קוראים לה? ב-1/11/2007 00:28
 





2,121
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*שירקי* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *שירקי* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)