לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

ישו, כל האמת


 

אני נורא חולה. ואני גם נורא בלחץ ולא מספיקה לעשות כלום. כואב לי הגרון מההתנחלות החדשה של החיידקים שמסרבים להתפנות, יש לי חום עצבני והמון עבודה על הראש, ובאופן כללי אני צריכה המון רחמים מזויפים, אז לתשומת לב.

בינתיים, עד שאני אתפנה לכתוב את הפוסטים שמדגדגים לי (בינתיים יש שלושה), הנה משהו שסטודנטית שלי שלחה לי במייל. זה הדבר היחיד שהצליח להעלות על פני חיוך במשך כל היום, לא משהו שאפשר לזלזל בו.

 

 

יש שלוש הוכחות שישו היה שחור:  .1הוא קרא לכל אחד 'אחי '.  .2הוא אהב גוספל .  .3הוא לא זכה למשפט הוגן . יש שלוש הוכחות שישו היה יהודי : 1. הוא נכנס לעסק של אבא שלו . 2. הוא גר עם ההורים עד גיל 33. 3. הוא היה בטוח שאמא שלו בתולה , והיא היתה בטוחה שהבן שלה אלוהים . יש שלוש הוכחות שישו היה איטלקי : 1. הוא דיבר עם הידיים . 2. הוא שתה יין עם כל ארוחה . 3. הוא השתמש בשמן זית . יש שלוש הוכחות שישו היה מקליפורניה : 1. הוא לא הסתפר אף פעם . 2. הוא הלך יחף כל הזמן . 3. הוא המציא דת חדשה . כמובן קיימות שלוש הוכחות שישו היה אירי : 1. הוא לא התחתן אף פעם . 2. הוא סיפר סיפורים מהבוקר עד הלילה . 3. הוא אהב שדות מרעה ירוקים . אבל שלוש ההוכחות המוצקות ביותר הן אלו המנסות להוכיח שישו היה אישה :  .1הוא האכיל קהל גדול של אנשים בהתרעה של דקה  ובלי שהיה לו כלום במקרר . 2. הוא ניסה להעביר מסרים לקבוצה של גברים והם לא הצליחו לקלוט אותם .

3 .גם אחרי שהוא מת, הוא היה צריך לקום כי היו לו עוד המון סידורים שהוא לא הספיק לעשות.

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 17/1/2005 12:42   בקטגוריות זו לא קטגוריה  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)