לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

האם את/ה בתוך אהבה כרגע?


מה זאת אהבה?‏
זרם חשמלי, ביכולתו להמית וביכולתו להחיות. כמו החיים עצמם, גם האהבה היא זמנית בלבד, ונידונה לגווע ולחלוף. לא הנצחיות היא שחשובה, שנני וזכרי.

מהי/מהו בת/בן הזוג המושלמ/ת בעיניך?‏
בי נשבעתי- לעולם לא אנסח שטות כזאת, אם אני מעוניינת להיות מאושרת ושלווה. אין לי בן זוג מושלם בראש. יש תכונות שעושות לי טוב- ראש מבריק, שנינות, כשרון לחיבוק- אבל קומבינציות הן דבר הרסני, כמו גם ההתעלמות מכך שהכל יכול להשתנות.

איך יודעים שאוהבים?‏
קל מאוד לדעת שמאוהבים. אבל לגלות שאוהבים אפשר רק בדיעבד, כשהאהבה נגמרת. אז נוחת ההבדל במלוא הכובד.

האם את/ה בתוך אהבה כרגע? ‏
שאלה עם ניסוח כל כך אכזרי, כל כך מודעת לארעיות שלה. כואב לי לענות על כך.

מה הדבר הכי רומנטי שעשית אי פעם?‏
אם קשה לי להיזכר, כנראה שלא עשיתי מספיק.

מה הדבר הכי רומנטי שעשו לך?‏
הרבה זכרונות מכל השנים. הכל מרגש אותי, הכל נוגע בי. הרבה אנשים בהרבה רגעים קשרו או החיים שלהם בחיי. לפעמים גם בשלשלאות.

מה המקום הכי רומנטי בעיניך?‏
הר ארדון, דולין באירלנד, ביה"ח הציבורי בסן-פרנסיסקו, בן-ציון ברחובות, בר-גיורא, קו 149 בכפר-סבא, טיילת רח' הירקון, יער בן-שמן, מגירת הגרביים בפראג, סידנא עלי, הרצל בזכרון, בית התותחן, ביס"ש הר גילה, תשלו"ז כפר סבא, מכמורת, ברייס, ביס"ש שדה בוקר, מצפה רמון, עין עבדת, אודיטוריום עירוני א', רשף.

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 26/1/2005 15:24   בקטגוריות הו... שאלון&catdesc= הנה שאלון!  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)