לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

ילדות


האם אתה מתגעגע לילדות?
הילדות שלי נעה בין שנים קשות מאוד, לבין תקופות שלמות שנמחקו מהזיכרון. התשובה היא- בשום פנים ואופן לא.

מה הצעצוע האהוב עלייך מהילדות?
אני לא זוכרת. לא חושבת שהיה כזה. מאוד אהבתי לקרוא, בלעתי ספרים בכמויות מכיתה ב'. מאוד השתעממתי מבובות, הייתה לי רק בובת ברבי אחת שקנו לי, ומיד גזרתי לה את השיער.

האם שמרת את אחד הצעצועים מהילדות? למה?
שמרתי שלושה-ארבעה זכרונות שמסרבים לעזוב, זה נחשב?

מהו שיר הילדות האהוב עלייך?
שירי ערש ברוסית שאמא שרה ליד הפסנתר, אני שרה לידה במבטא ישראלי בולט, כל המשפחה מסביב צוהלת כאילו מדובר מינימום במוצרט הצעיר.
"שתמיד תהיה שמש, שתמיד יהיו שמיים, שתמיד תהיה אמא, שתמיד אהיה אני"

מהי תכנית הילדות האהובה עלייך?
בכיתי עם נילס ומרקו, צחקתי בחבובות וב"נו, זייץ, פגדי" (אנימציה רוסית מופלאה), בתחרות בין רח' סומסום ופרפר נחמד שלחתי ס.מ.סים לסומסום, אבל תמיד שמרתי אמונים לגדולה מכולן- סיפורי עמים. אח, איזו התמכרות.

אם היית יכול לחזור בזמן לאיזה גיל היית חוזר?
אוי ואבוי, אני רק מנסה להתרחק משם יותר ויותר, ועכשיו מבקשים ממני לחזור? פחד אלוהים.

האם משכת לילדות בצמה?
לא, אבל נתתי שימשכו לי בכיף, וגם שינשקו אותי בלחי ובשפתיים, החלפתי בגדים ליד כולם, הרבצתי והורבצתי ותמיד הייתי עם הבנים.

האם עברת שנוי משמעותי מאז שהיית קטן?
השאלה הזו תפסה אותי לא מוכנה.
עברתי שינויים אינספור, כן. אבל משמעותיים? כאלה ששינו את האופי שלי מהיסוד? אני לא בטוחה בכלל.
היום אני רגועה יותר, איטית יותר, נותנת יותר. אבל אם אעמוד שוב במבחני האישיות שחוויתי פעם, מי ערב לי שלא אתקלף בבת אחת ואתגלה שוב מי שהייתי?
פעם הייתי מאוד עצובה ועצבנית. היום אני מאוד משתדלת להיראות שמחה ורגועה.

מה המקרה הכי מוזר שקרה לך בגן?
אני לא זוכרת שום דבר מהתקופה הזו. כשהייתי בחטיבה עברתי לידו במקרה עם אמא, והיא שאלה אותי משהו בקשר לגן בטון נוסטלגי. רק אז הבנתי שכנראה הלכתי לגן הזה פעם.

מה הזכרון הראשון שלך?
גיל שנתיים וחצי-שלוש. אני משחקת בחצר הבניין עם צילה. אנשים עוזבים את הבניין ועוברים דירה, מגיעה משאית עם סבלים. אנחנו מפסיקות לשחק ויושבות להסתכל. מסתכלות מהופנטות במשך כמה שעות על המשאית שהולכת ומתמלאת, עד לכמעט התפוצצות, ואז נוסעת.

מה הזכרון הכי מתוק שלך מהילדות?
אין לי.

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 30/1/2005 10:56   בקטגוריות הו... שאלון&catdesc= הנה שאלון!  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)