לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

"הצייד המכושף"


 


כבר כמה שבועות צמד המילים הזה לא יוצא לי מהראש. נתקע.


 


בכל פעם שאני קוראת את "לוליטה" (אני מכורה ל"לוליטה") אני משתאה שוב ושוב, כשמגיעים לקטע שבו הומברט ולוליטה מגיעים לפונדק "הצייד המכושף". איזו הברקה, פנינה. מי פה הצייד שכושף בידי הטרף? הומברט? לוליטה? נאבוקוב? אני?


 


הצייד המכושף מתאר הכל באופן תמציתי וקולע. את האהבה, את החטא, את ההוא שהתאווה כל כך להיות התליין עד שתאוותו הפכה אותו לקורבן.


 


 
נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 30/1/2005 18:12   בקטגוריות ציטוטים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)