לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

סוס עץ


 

נולד לתנועה, שרירים שהעוצמה מתפקעת מהם ממש קפאו בבת אחת והונצחו בלכה מבריקה שחונקת אותם צעירים וללא פגם. מימין לשמאל המבט שלי משוטט על פני ההכנה לתנופה נמרצת, האוויר הכלוא בסרעפת, האישון המתרחב מבעד לזיגוג הלכה שלא יכל לו, ואז נתקל המבט שלי בעמוד מתכת נעוץ בבטן, מפלח ומקפיא. הערגה למירוץ רק מתגברת עם כל נדנוד מעלה-מטה-מעלה-מטה, עם כל ילד שהופך לדון קיחוטה במחיר מטבע משתלשל בחריץ. אבל הסיבוב הנצחי הוא ממית גדול. המחלצות שלך יפהפיות, סוס, אני אומרת לו, תנופת הזנב שלך מפליאה באצילותה, אבל שום דבר לא משתווה ביופיו לעיני העבד שלך.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 31/1/2005 11:58   בקטגוריות התבוננות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)