לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

הצד השני של השטיח


 

אני זוכרת את הפוסט הראשון שקראתי בפעם הראשונה שנתקלתי בג'ני (שמוכתרת בעיני כאשה החכמה ביותר בישרא, בלי היסוס). הפוסט ההוא נחרת אצלי, אף על פי שנמחק מזמן, כמנהגה בקודש של הבלוגרית. היא נתנה שם הגדרה מבריקה לטרור. טרור, כדימוי, הוא מה שנראה כשנהפוך שטיח ארוג ויפהפה, צבעיו משתלבים בהרמוניה של צורות ומרקם. אם נהפוך אותו, נראה פינה קטנה של חוטים נפרמים, כאוס משתולל חבוי היטב קרוב לרצפה, רחוק ממראית עין. לכאורה, אין בשטיח פגם. אבל החוטים הצפופים מאיימים לחשוף בו את הקרע מבפנים. מלחמתם האבודה מראש של קרעי החוטים הקטנים בשטיח הארוג, המסודר, הבלתי פגיע כביכול, החסין. זהו טרור.

 

הרבה חשבתי על הדימוי הזה. אני חושבת שאין כמוהו לענות על השאלה מהי אמנות.

 

וכשאני חושבת על זה עוד קצת, אני מגיעה למסקנה הבלתי נמנעת שאמנות היא סוג של טרור.

 

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 18/5/2005 13:53   בקטגוריות מושגי יסוד  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)