לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

נדרשת דעתכם המלומדה


 

האם כשאני מתבקשת לבקר הצגה, מיצג או מחזה של סטודנטים בתקופת לימודיהם, אני צריכה לבקר ולתת הערות באופן מרוכך וסלחני, כי הם עדיין לא אנשי מקצוע, או לבחון את העבודות באותם פרמטרים שבהם נבחנים גם האמנים הותיקים, שלגביהם אני בכלל לא מהססת להיכנס באמ-אמא שלהם, מכיוון שכאלה הם שואפים להיות, וכי זו הדרך ללמוד?

 

(לשם הבהרה אני בכלל לא מדברת על טון הביקורת וניסוחה, אלא ספציפית על הגדרת התוכן ומה כלול בהתייחסות לעבודות סטודנטים)

 

אני מקשיבה.

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 19/9/2005 14:04   בקטגוריות גם אני רוצה ללמד תיאטרון על אדמת שיח' מוניס  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)