לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

יאללה, פרויקט


אני בעד לפתוח את החודש הזה בפרויקט החדש שהולם להפליא את מגבלות המוטיבציה שלי להשקיע בכתיבה, או בכלל בפעילות מוחית, מחוץ לשעות העבודה (ממש עומד לי על קצה הלשון להתיילל כמה נמאס לי ואני לחוצה וצריכה חופש, אבל גם ככה זה כל מה שאני מדברת עליו, אז אני אתאפק באצילות. הנה, התאפקתי).

 

ג'ינס: יש הרבה, כאלה שעולים גרושים, כחולים כהים ובלי שמץ של גזרה נמוכה. תרשו לי שוויץ- אחרי הדיאטה מידה 34! (אבל גמדה, לא נחשב)

נייקי: לא- בחורף רק מגפיים, בקיץ רק כפכפים.

תחתונים: בעיקר לי קופר, מהסוג הנוח.

בושם: בעיקר קרם גוף דווקא. יש איזה שני בשמים זנוחים במגרה.

שמפו: מתחלף לפי המבצעים. שום דבר שעושה ניסויים בבעלי חיים (פנטן, פלמוליב וכו').

מרכך: בלי, אבל נדבר עוד חודשיים כשיתחילו הקשרים.

ספק טלוויזיה: לא רואה בכלל, אבל יש הוט בבית.

ערוץ טלוויזיה: כנ"ל. מה שאוהבים קונים או מורידים.

תכנית טלוויזיה: הסימפסונס, זיווגים, ובימים אלה גם מרתון "באפי". לפעמים יש הבלחות מעניינות ב"סטודיו למשחק".

תחנת רדיו: אך ורק 103, בסופשבוע עברי.

עיתון יומי: הארץ במהדורה המקוונת.

ספר: אחד?! רבאק. יש עשרות. במקום זה אני אגיד מה אני קוראת ממש עכשיו- הביוגרפיה "צ'כוב" של אנרי טרויה (סוף סוף מצאתי יד שניה! שנתיים חיפשתי!)

אוכל: הכל ובכמויות גדולות. אחרי תקופה קשה- הלאה הגרנולה והלחם-קל עם מלפפון!

שוקולד: בסדר, ברור, אבל מרציפן זו ההוכחה האמיתית לקיומו של אלוהים.

יוגורט: אה, ניחא, בסדר. לא נופלת מהכסא.

מסטיק: מישהו ניסה את האגס-סברס החדש? וואו!

תה: קפה, והמון. אם מתעקשים על תה, אז רויבוס-קרמל של סרמוני, או סתם נענע טריה.

מסעדה/בית קפה: "אומה" בריינס. מעולה, וגם "החגיגה של באבט" בירושלים.

בר: "מולי בלומס", אבל מתגעגעת לפאבים של אירלנד.

מועדון: איח.

מכון כושר: סטודיו סי עדיף.

סיגריות: האידיאל הוא וינסטון לייט, אבל בהיעדר כסף חיים עם תחליפים זולים.

 

חודש טוב שיהיה, לכל מי שלא סטודנט!

 

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 1/2/2006 12:15   בקטגוריות סאקרית של פרויקטים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)