לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

שלוש הודעות, אחת חשובה, אחת פחות, אחת בונוס


א. הסיבה שאני רגל-פה-רגל-שם, היא שנשארו לי עוד כמה אלפים של עבודות לבדוק, וגם שאני עובדת במרץ על הצעת המחקר של התזה. זה נשמע הרבה יותר פשוט ממה שזה באמת, לפחות בשבילי. כידוע, אני מעולה בזיהוי חלקיקים מיקרוסקופיים של בעייתיות והפיכתם לפילי-ענק של חוסר ביטחון. לכן התזה מתנדנדת אצלי- יום אחד אני מבסוטה ממנה עד הגג, ולמחרת אני בטוחה שהיא בנאלית, משוללת בסיס ובכלל לא מעניינת אף אחד חוץ ממני. הכל בכלל התרגום של שלונסקי לצ'כוב. הכלבות נורא אוהבות לעשות קקי בגינה של הבניין שבו הוא גר (יש אנדרטה), ועכשיו הוא נוקם. אבל אני אוספת, ברצינות!

 

ב. הסיבה שנתכנסנו פה היא אחרת לגמרי, וקצת יותר חשובה לאומה. ביום רביעי הקרוב, 10 במאי, שעה 20:00, אוניברסיטת תל אביב, בניין מקסיקו לאמנויות, אולם 115 פאסטליכט (הגדול), תתקיים תחרות הדיאלוגים השנתית של החוג לתיאטרון. השנה הסטודנטים מבצעים דיאלוגים ממחזות ישראליים, אני נמצאת בין השופטים, ואתם מאוד מוזמנים (הכניסה חופשית). צפוי ערב מהנה במיוחד, בואו ותגידו שלום.

 

ג. למי שיבוא (לא למי שסתם הבטיח שהוא יבוא!), הודעת בונוס: לכו לראות/לקחת/להוריד את "לילה טוב ובהצלחה" החדש של ג'ורג' קלוני. מצוין לטעמי. לאו דווקא בגלל העיסוק במקארתיזם, במקרה הזה הוא לא ממש מחדש (אם כי זה נושא מרתק בפני עצמו), אלא דווקא בגלל האמירה המורכבת שלו לגבי תפקידה של הטלוויזיה בחברה, שהיא הנושא האמיתי של הסרט. מטריד וחכם.

 

 

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 6/5/2006 14:26   בקטגוריות in the little  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)