לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

מסתורין


דברים שקסמם מהלך עלי, בעיקר כי אני לא לגמרי מבינה איך הם פועלים, או להיפך- כי יצירתם כל כך פשוטה, שהם לא יכולים אלא לכשף לחלוטין, מרוב פשטות:

 

זיקוקים

תיאטרון בובות, בובות כפפה או מריונטות, לילדים או למבוגרים

אש

רקדניות שמטופפות על קצות-קצות האצבעות

צללים, משחקי אור וצל

מסכות תיאטרון, מסכות פולחניות, הדרך שבה המסכה משנה את שפת הגוף

צחוק, אנשים מצחיקים, כאלה שלא עושים כלום ובכל זאת כולם מתגלגלים מצחוק

איפור

הד

דמעות

אנשים שמבצעים חיקויים מדויקים של אחרים

פיתומים

 

 

אלה חוויות טהורות לגמרי- ככל שאני מבינה פחות, אני מתלהבת יותר. המנגנונים של השכל לא משחקים כאן שום תפקיד.

 

אתם מוזמנים להוסיף עוד, אם יש.

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 16/5/2006 23:30   בקטגוריות התבוננות  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)